Avatar billede caf Nybegynder
23. september 2006 - 09:50 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Pris for hjemmeside - visitkort - gavekort

Hej

Havd kan man tillade sig at tage for en hjemmeside med en forside og 7 undersider. Jeg har desuden lavet vesitkort og gavekort i samme design som hjemmesiden, hvad tager jeg for dem?

Mvh Caf
Avatar billede lava Nybegynder
23. september 2006 - 10:17 #1
Det afhænger jo meget af hvor lang tid du har brugt på sagen.
Man kan lave visit kort + enkel webside på et par timer og så er prisen jo også derefter.

Smid evt et link så folk kan kigge med

lava
Avatar billede cheshire Nybegynder
23. september 2006 - 20:10 #2
hejsa.

som lava skriver så er det et ??? om hvor lang tid der er brugt og et link vil helt sikkert kunne give en mere konkert pris forslag, men jeg kan oplyse at jeg netop har fået en pris på layout fremstilling af etiketer og her er prisen 275.00 kr. + moms pr. time og ja jeg ved godt at der er forskel på etiketer og hjemmesider/visitkort/gavekort men layout er nu engang layout og hvad prisen så skal være for programmeringen tja det kunne jo være det vi så skal finde frem til.
Avatar billede caf Nybegynder
24. september 2006 - 07:25 #3
Ja, jeg kan godt se at et link ville være bedst, men siden kommer ikke på før 1. januar 2007. Så jeg vender tilbage i januar. Tak fordi I gad at kommentere :-))

Mvh Caf
Avatar billede koldstar Nybegynder
11. oktober 2006 - 20:02 #4
som de andre også er inde på afhænger det jo af kvaliteten af det du laver. Design af en hjemmeside, uden nogen form for programmering kan let lægge på 25.000... Men jeg går ikke ud fra at vi beinder os i den prisklasse her :)
Men du kan jo tage udgangspunkt i hvor mange timer du har brugt og så regne dig frem til en pris. Ved ikke hvad en grafiker skal have normalt, men jeg vil da sige at 275 kr som chesire siger er noget i underkandten. Men igen det kommer an på kvaliteten af det du laver og din baggrund. Hvis du er studerende og det er dit første design vil en timepris på 275 da sikkert være udemærket.
Avatar billede koldstar Nybegynder
11. oktober 2006 - 20:06 #5
Hvis du har lavet noget "rigtig" programmeringsarbejde på siden skal du helt sikkert have mere end 275. Du finder professionelle programmører til priser mellem 600 - 2500 pr time (der er sikkert nogle der er uenige der og der findes sikkert undtagelser til begge sider :))
Avatar billede cia26 Nybegynder
19. oktober 2006 - 17:49 #6
Hej... Vi vil gerne komme med et bud pa den samlede opgave, du kan evt. maile mig dine kontakt oplysninger på info@tobasco.dk