Avatar billede alichu Nybegynder
22. september 2006 - 19:35 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

MP3 Afspiller

Goddag eksperter !

Jeg sidder her og har brug for en ny MP3 afspiller.
Nu er jeg ikke selv så meget inde i det, men det jeg har brug for er selvfølgelig at den skal afspille musik :)
Den må også gerne have det nyeste teknologi osv.

Skriv jeres forslag..

På forehånd tak..

Mvh Alex
Avatar billede phliplip Nybegynder
22. september 2006 - 19:41 #1
Avatar billede phliplip Nybegynder
22. september 2006 - 19:41 #2
Eller du mente måske en MP3 afspiller alá iPod !?
Avatar billede alichu Nybegynder
22. september 2006 - 19:45 #3
Mente nu en rigtig fysisk mp3-afspiller ;)
Avatar billede n-style Nybegynder
22. september 2006 - 20:02 #4
det er jo et kæmpe marked.. Hvad med lidt mere info; Max pris, minimum hukommelse osv?
Avatar billede runesteiness Nybegynder
22. september 2006 - 20:44 #5
Et noget uklart spørgsmål, men hvis du skal have en bærbar MP3-afspiller er Creatives Zen et rigtigt god bud. Prismæssigt ligger den på niveau med Apples Ipod, men kvalitetsmæssigt ligger den højere.

Den kan fås med forskellig harddiskplads (1 gb, 2 gb etc.) Tjek evt. www.edbpriser.dk
Avatar billede boeglund Nybegynder
23. september 2006 - 12:05 #6
Den "gamle" Ipod Nano er faldet en del i pris, da der jo lige er kommet en ny på markedet. Så min vurdering er at det er den du får mest ved pengene nu her.. :) Du kan få en 2GB ned til 1100,- og en 4GB for omkring 1500,-

Der er bare ikke den store forskel på den gamle Nano og den nye Nano; kun design, skærm og batteritid..