Avatar billede danish-quality Nybegynder
20. september 2006 - 16:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Rebooter konstant og uden varsel

Jeg har et problem med min computer.
Den genstarter simpelthen i ny og næ, når det passer den.

Da jeg købte den, var der ingenting. Det er kommet pludseligt.
Jeg har formateret, hvilket ikke hjalp. Prøvede så med dansk
OS, i stedet for engelsk. Og det hjalp lidt. Men det er så
kommet igen (i takt med at der er blevet installeret flere
programmer, tror jeg). Når jeg så prøver at køre en regclean
med et tweak-program, går det helt galt.

Nogle gange får jeg en "ulovlig handling", efter et af de
tilfælde reboots.

Og de så således ud;
C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\WERa4f3.dir00\Mini091506-03.dmp
C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\WERa4f3.dir00\sysdata.xml

C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\WERa6ef.dir00\Mini091606-01.dmp
C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\WERa6ef.dir00\sysdata.xml

C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\WER1cbb.dir00\Mini091606-02.dmp
C:\DOCUME~1\ADMINI~1\LOKALE~1\Temp\WER1cbb.dir00\sysdata.xml

Vil være meget taknemmelig for den hjælp jeg kan få, da det er et
problem der er ved at tage livet af mig. Og jeg har ingen anelse
om, hvor fejlen ligger.

:-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. september 2006 - 19:22 #1
Har du slået automatisk genstart fra?
Avatar billede haverslev Novice
20. september 2006 - 19:24 #2
Vi er igang her: http://www.eksperten.dk/spm/733585
Så smide et svar her selv og lukke dette spg. :o)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. september 2006 - 19:24 #3
Kontrolpanel -> System -> Avanceret -> Start og genoprettelse -> Indstillinger.
Fjern flueben i "Genstart automatisk".

Du får således en fejl i stedet for genstart.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. september 2006 - 19:30 #4
Dobbelt spørgsmål :o(
Avatar billede danish-quality Nybegynder
20. september 2006 - 20:03 #5