Avatar billede adolph Nybegynder
20. september 2006 - 16:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

3d på nettet

Hvilke muligheder er der for at publicere interaktivt 3D på nettet. Kender til turntool men mulighederne for interaktion virker umiddelbart noget begrænset.
Hvad findes der af andre plugin eller software af denne type ?

::.søren
Avatar billede michael-k Nybegynder
20. september 2006 - 22:36 #1
Director
Flash
Java
Blender3d skulle have sin egen game engieen som skulle kunne bruge også.

Lige dem jeg kunne komme i tanke om.

Bare af ren nysgerrighed hvad mangler Turntool som du skal bruge ?
Avatar billede adolph Nybegynder
21. september 2006 - 10:47 #2
Takker for inputs ! - de projekter jeg skal lave omhandler interaktion med lyd i et 3D univers og turntool virker umiddelbart noget begrænset. Også når der skal arbejdes mere gameplay baseret interaktion virke det begrænset - og at selve koden ligger i sidekoden virker ikke optimalt - men mit kendskab til Turntool er måske i højere grad begrænsningen :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
21. september 2006 - 21:13 #3
Tjo jeg har ikke brugt det så meget, andet end til lidt hjemme hygge. Men jeg så prøvede engang et spil som var lavet der i, hvor man gik rundt i et 3d miljø og skulle samle ting op som man så fik point for.

Lidt simpelt, men ved ikke helt hvor begrænsningerne ligger der i
Avatar billede osborne Nybegynder
23. september 2006 - 14:12 #4
Undskyld at jeg hijacker dit spørgsmål her, men jeg må lige spørge michael:
Kan du huske hvad spillet hed - det lyder meget interessant!
Avatar billede michael-k Nybegynder
23. september 2006 - 18:48 #5
Avatar billede osborne Nybegynder
23. september 2006 - 20:54 #6
Super! tak for det - var slet ikke klar over at man kunne lave det med TurnTool!
Avatar billede osborne Nybegynder
26. december 2006 - 13:57 #7
Lukketid for spørgsmålet?
Avatar billede adolph Nybegynder
08. juli 2011 - 10:49 #8
lukker