Avatar billede sigski Nybegynder
20. september 2006 - 13:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fletning af data - sideskift

Hej

Er ved at flette data fra excel ind i word. Det er til adresselabels og har således opsat størrelsen på label'et.

Kan sagtens få data flettet ind men vil gerne have dataene på én side ad gangen. Forstået på den måde at række 1-24 er på en side og 25-49 på den næste osv.

på forhånd tak
20. september 2006 - 13:56 #1
Det er et spørgsmål om at defienre en labelstørrelse, så det passer.

Der skal således kun være 1 kolonne labels på det ark, du definerer.
20. september 2006 - 14:14 #2
...... eller måske er problemet at du ikke har defineret det, som en brevfletning til adresseetiketter. Får du kun 1 label pr. side?
20. september 2006 - 14:15 #3
Hvilken version af Word har du. Brevfletningen er nemlig forskellig i de forskellige versioner.
Avatar billede sigski Nybegynder
20. september 2006 - 14:42 #4
Det er word 2003.

jeg har 3 kolonner og 8 rækker labels. De skal passe med et papir, så størrelsen på disse kan jeg desværre ikke lave om på.
20. september 2006 - 14:52 #5
Du skal vælge label-format i Word.

På trin 2 i brevfletningen, er der et punkt, der hedder "Etiketindstillinger". Her går du ind og vælger formatet.
05. oktober 2006 - 12:17 #6
Er du kommet videre?????