Avatar billede heinowic Nybegynder
20. september 2006 - 09:56 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Plain text når jeg svare på mails!

hej experter,

jeg har i min signatur et billede som når jeg opretter en ny mail fint bliver vist, men når besvare mails som er sent fra en bruger som har en email editor der er sat op til plain text bliver billedet ikke vist, hvilket er ret belastende!

hvordan gør jeg sådan at mine mails altid bliver besvaret i html? og at jeg dermed ikke behøver manauelt sætte billedet ind?

jeg bruger outlook 2003

håber i kan hjælpe!
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
20. september 2006 - 14:48 #1
Jeg tror ikke det kan lade sig gøre. Du kan dog gøre følgende.

Klik på besvar.
Øverst i "Send"-vinduet er der et lille vindue hvor der står "Almindelig tekst".
Klik og vælg "html"
Højreklik på din signatur i body, den der skulle have indeholdt et billede, og vælg den igen.

Signaturen bliver dermed igen ændret til hypertekst.

Det tager sammenlagt 2 sekunder. kan du leve med det?
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
01. oktober 2006 - 01:00 #2
???
Avatar billede heinowic Nybegynder
14. januar 2007 - 13:59 #3
smid et svar og du skal få nogle point! ;)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
14. januar 2007 - 16:02 #4
Det kommer her.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
31. januar 2007 - 20:56 #5
Tak for point :-)