Avatar billede mojion Nybegynder
19. september 2006 - 17:34 Der er 2 kommentarer

Pop up advertisment dukker op hver 4-5 gang?

Okay jeg har et problem..

Som overskriften siger så en gang imellem dukker der et/flere popup vinduer frem... det ene er noget partypoker det andet er noget advertisment,- dette er en stor belastning.

har siddet og læst lidt rundt på exp... men kom ikke frem til noget! er dette lige til at fjerne eller hvordan?
bruger normalt avg antivirus som tager popup vinduer, men når de her kommer frem laver den lige en fejl i scriptet på siden(i popup vinduet)

vil være uendelig taknemmelig for en løsning ;)

MVH Nikolaj
Avatar billede mojion Nybegynder
19. september 2006 - 17:35 #1
hov sorry .. måske det forkerte sted jeg fik sat spørgsmålet, men med lidt uheld kan det vil være virus,- ej sorry
Avatar billede nva Praktikant
19. september 2006 - 19:41 #2
Følg denne vejledning http://www.eksperten.dk/artikler/954 - nok ikke mig der følger op.