Avatar billede kevinrindom Nybegynder
19. september 2006 - 13:54 Der er 9 kommentarer

hak i spil

hej.. jeg har en ven som lige har købt ny computer..
når han så vil til at spille et spil så laver den hak i nogle få sekunder. og sådan gør den mange gange hvad kan det være ?

håber i kan hjælpe.. :)
Avatar billede quark1 Nybegynder
19. september 2006 - 14:14 #1
Det kan være alt fra computeren ikke er hurtig nok til at i skal installere en nyere version af grafik kort driveren. hvad er spillet og hvad er specifikationer på PC?
Avatar billede kevinrindom Nybegynder
19. september 2006 - 14:26 #2
det er battlefield 2..

computeren:

Intel: P4 3.4 dual core

MSI: 975x Platinum

Grafikkort: Geforce 7600 GT 256 MB PCIE

Ram: 2* 512 DDR 2 5300 Geil..

PSU: 450W Qtec Dual Fan Gold.
Avatar billede quark1 Nybegynder
19. september 2006 - 14:38 #3
prøv at gå ind på www.nvidia.com og download den nyeste driver.
http://us.download.nvidia.com/Windows/91.47/91.47_forceware_winxp2k_english_whql.exe

Husk at afinstallere den gamle først fra kontrol panel/tilføj-fjern programmer. Inden i kører den nye ind. Det kan også hjælpe at skrue lidt ned for grafikken i spillet. Mindre detaljeret opløsning osv.
Avatar billede kevinrindom Nybegynder
19. september 2006 - 15:44 #4
han har den nye driver.. og den køre ikke med noget vildt i opløsning eller detaljer...
Avatar billede quark1 Nybegynder
19. september 2006 - 15:57 #5
prøv at tage siden af kabinettet evt. stille en ventilator ved siden af der blæser ind. Prøv også at lukke andre cpu belastende programmer før i starter spillet.
Avatar billede kevinrindom Nybegynder
19. september 2006 - 16:26 #6
det virker heller ikke :( hvad kunne det ellers være ?..
Avatar billede quark1 Nybegynder
19. september 2006 - 16:30 #7
har i andre pci kort i pc'en? noget kunne konflikte med grafikkortet. Lydkort f.eks. har det med at lave kludder i tingene. prøv evt. at tage alle andre kort ud end grafikkortet. og test om det stadigt hakker
Avatar billede kevinrindom Nybegynder
19. september 2006 - 17:39 #8
Tusinde tak :) det virkede :) han er bare super glad nu :)

det skal du have mange tak for :)..
Avatar billede quark1 Nybegynder
19. september 2006 - 22:21 #9
ingen årsag, men i må gerne acceptere svar ;-)