Avatar billede 131421 Nybegynder
18. september 2006 - 23:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

msn messenger fryser

Hej

jeg har fået et meget irriterende problem, det er mit msn der fryser hver gang lige efter jeg logger på.

Jeg bruger XP pro og er updateret. Det er windows messenger live jeg har installeret, har prøvet at gå tilbage til 7.5 men det hjalp sq ik meget.

Jeg kan se i min NetLimiter at der er en forbindelse som ligger under msn, der hele tiden forsøger med at downloade og uploade noget, med en hastighed omkring 8Kb/5Kb. Men den stopper og starter hele tiden, så jeg ikke rigtigt kan få øje på hva det er der driller. Har i stødt på noget lignende?

tak for hjælpen
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. september 2006 - 23:27 #1
Prøv med en onlinescan med Trend Micro Housecall, kører bedst med IE.
Har selv lige haft Netlimiter på MSN, ingen mærkelig kørsel her.

http://housecall.trendmicro.com/
Avatar billede apocalyptica_apo Nybegynder
19. september 2006 - 01:13 #2
Har du for nylig trykket på et link der ligner dette link: hxxp://www.uglyphotos.net/*******.PIF ??

Hvis ja så er det muligt at du har fået denne orm: http://www.virus112.dk/dk/news/instant_messaging/ny_farlig_msn_orm.html
Avatar billede 131421 Nybegynder
19. september 2006 - 17:41 #3
>>john_westcoast: jeg har selv scannet med min anti virus, men fandt intet

>>apocalyptica: nej, jeg har ikke clicked på nogen fil....
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
19. september 2006 - 20:28 #4
Har du fjernet gamle installationsrester med fx. CCleaner?
Avatar billede 131421 Nybegynder
19. september 2006 - 23:34 #5
jeps det har jeg, men det hjalp ik...
Avatar billede 131421 Nybegynder
20. september 2006 - 00:29 #6
nu har jeg fikset lortet, det er ikke programmet der fejler, det er min wireless router der dør ud efter nogen tid, så efter jeg reset den, begyndte msn at virke. Jeg fandt ud af kun fordi en af mine venner heller ik ku komme på hans msn hjemme hos mig, meget heldig. men takker mange for jeres forslag!!!!