Avatar billede forfatterksl Nybegynder
18. september 2006 - 20:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kør og opdatér min side selvom der ingen besøgende er

I må først undskylde, hvis dette spørgsmål ikke ligger præcist til kategorien, men vi overlever nok ;)

Jeg har fundet et PHP-script, der tjekker, om man har modtaget mail. Det er sådan set meget fedt og virker lige efter bogen. Hvis der registreres, at en mail er modtaget, skal der ske en række procedurere dernæst.

Mit problem ligger i, at jeg skal opdatere for at søge efter nye meddelelser. Men jeg gider jo ikke at have min egen comp. til at stå tændt 24/7 og opdatere hvert minut eller sådan noget.

Derfor tænkte jeg på, om man ikke kunne løse problemet på en anden måde. Umiddelbart kunne en løsning være, at man måske tilføjede url'en til den side, der tjekker mail, til en service. Denne service opdaterer så min side hvert minut i stedet for, at jeg selv behøver det.

Løsningen kan selvfølgelig også være noget andet.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. september 2006 - 20:22 #1
Avatar billede forfatterksl Nybegynder
18. september 2006 - 21:24 #2
Jamen, det virker jo smukt :D

(og jeg får pudset mit tysk af...)

Smid et svar erikjacobsen!
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
18. september 2006 - 21:31 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak. Svar selv, accepter eget svar.
Avatar billede forfatterksl Nybegynder
18. september 2006 - 21:32 #4
Okay, såh, fedt nok ;)