Avatar billede breon Nybegynder
18. september 2006 - 12:02 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Gmail/Outlook indstillinger

Jeg bruger Gmail både på nettet og i Outlook. Det irriterer mig dog lidt, at Outlook også henter de mails, jeg allerede har læst på nettet, samt dem jeg sender fra nettet.

Er det muligt at sætte nogle begrænsninger på, hvilke Gmails Outlook skal hente ned?
Avatar billede leif Seniormester
18. september 2006 - 12:28 #1
Hvorfor vil du det ?

Men så skal du slette dem på Gmail når du har læst dem, så vil de ikke blive hentet i Outlook
Avatar billede jjlp Nybegynder
18. september 2006 - 12:33 #2
nej det er ikke muligt, men du kan lave et lokalt filter i din outlook
Avatar billede Slettet bruger
18. september 2006 - 12:44 #3
Jeg har TDC-opkobling og  mail derfra lader jeg TDC videresende til Gmail, du kan på TDC viderestilling vælge om der skal beholdes en kopi på tdc-serveren ellers videresend uden kopi

det virker fortræffeligt og Gmail frasorterer betydelig mere spam end TDC gør, hvor jeg daglig skulle mange på TDC er det nu en gang imellem der smutter en gennem gmail's filter

Jeg formoder andre udbydere har det samme eller tilsvarendeg flere spam end TDC gør og man er så også fri for at det skrammel ned på sin computer.

En anden ting jeg godt kam li', er at Gmail popper en lille besked op ved uret når der er ny mail
Avatar billede breon Nybegynder
23. september 2006 - 12:20 #4
Nå... efter lidt overvejelse har jeg nu droppet outlook til emails. Så nu bruger jeg udelukkende Gmail på nettet, og har også installeret Gmail Notifier. Det ser ud til at virke som jeg vil have det.

Hvis I ønsker point, så smid et svar. Jeg har kunne bruge lidt af alle tre besvarelser.
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2006 - 13:11 #5
Her er mit svar :-)
Avatar billede breon Nybegynder
25. september 2006 - 11:14 #6
Nå, der er vist ikke andre der vil have point, så jeg lukker spørgsmålet.
Avatar billede Slettet bruger
25. september 2006 - 14:40 #7
Tak for point - jeg må sige at jeg også har megen førnøjelse af Gmail, sender alle min mail fra min udbyder og mit webhotel etc. videre dertil og organiserer dem der.

En anden god ting du kan er selv at bestemme hvilken afsender du vil benytte på mail sendt fra Gmail, og der kommer hele tiden nye ting til.