Avatar billede schua Praktikant
16. september 2006 - 10:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan lave en sådan side?

Hej Alle seje eksperter.

Har brug for hjælp til at lave en side ligesom www.streetdesign.no

Jeg er ved at overveje at knytte en internetshop til min butik.
Butikken sælger styling ligesom de gør.

Den skal bygges op på samme måde. Det er alt for cool, jeg kan bare ikke selv finde ud af det..

I er velkommen til at skrive en mail til mig på christianvdahl@gmail.com
Eller MSN christianvdahl@gmail.com

Vil sætter utrolig mange points på spil for det lykkedes og vil gerne hjælpe til med det selv.

Der vil selvfølgelig også være nogle penge at hente til den der kan lave en sådan en side. Dog skal det siges at det skal være med regning da det er et firma den skal laves for
Avatar billede horsmark Nybegynder
30. september 2006 - 06:54 #1
...prøv at kontakte steen fra http://www.effort.dk/
Avatar billede koldstar Nybegynder
12. oktober 2006 - 19:05 #2
Hej, kan se at tråden ikke er lukket endnu, så hvis I ikke har fundet en til opgaven vil jeg da gerne byde ind. Kontakt mig evt på http://haastrupit.dk
Avatar billede level75 Nybegynder
22. oktober 2006 - 21:18 #3
Synes du skal prøve at hoppe ind forbi www.scandesigns.dk, der kan du få lavet den side for en konkurrence dygtig pris, ring til dem og hør nærmere.
Avatar billede goce Nybegynder
04. november 2006 - 04:10 #4
Hey... prøv at kontakt www.mediadk.dk det er billigt og godt... du ska ikke kikke så meget på priserne på deres pris side for de passer ik helt da der bliver lavet en pris ud fra det hjemmesiden skal indeholde....