Avatar billede bigmozzy Nybegynder
16. september 2006 - 08:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprette regler i MS outlook

Vi har TDC som internetudbyder, og har en pop3mail hos dem hver.
Vi har hver vores pc. Men den som tjekker mail først får den andens.
Jeg har forsøgt, at lave "regel", men jeg må have gjort det forkert, for alligevel kommer mine mails over på den anden pc.

Nogle som kan hjælpe mig?

Den ene mailadr starter med d, og den anden r.
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2006 - 09:29 #1
Spørgsmålet har været oppe flere gange, jeg mener aldrig der er kommet en rigtig god løsning til Outlook.

Hvis i derimod kan bruge Outlook Express, er det meget nemt at oprette rgler for det.
Her er en guide til Outlook Express:
http://tdckabeltv.dk/appmanager/ktv/privat?_nfpb=true&_pageLabel=P56013&_nfls=false
Avatar billede bigmozzy Nybegynder
16. september 2006 - 09:42 #2
Vi bruger MS outlook, for der er kalender funktion... derfor
Avatar billede vejmand Juniormester
16. september 2006 - 09:46 #3
Det kan Outlook desværre ikke klare.
Det er godt nok underligt at Outlook Express har denne funktion, og Outlook ikke har, men sådan er det desværre.  :-)
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
18. september 2006 - 03:09 #4
Det kan med lidt fifleri lade sig gøre. Du skal bruge "til en bestemt persom eller distributionsliste", skrive konens mailadresse og slet mailen. På begge maskiner skal Jeres konto krydses af til at gemme en kopi på serveren i eksempelvis 10 dage. Det er kun i tilfælde af at I, med kort varsel, får mange store filer, at mailboksene bliver fyldt op.

De eneste få tilfælde hvor det ikke virker er, hvis hun får en mail der ikke er sendt til hende, men til en anden mailadresse med hende i distributionslisten. Den vil du så modtage

Problemet kan (måske) løses endnu lettere på følgende måde: Gå til TDCOnline og opret en fri mailkonto, hvis man stadig kan. Det kræver selvfølgelig at en af jer skifter mailadresse.