Avatar billede ameq Nybegynder
15. september 2006 - 15:21 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Office template til 2.0

Hej
Jeg kan bare ikke finde de template man kan download til sit vs.net 2005 så man kan lave "office tool pane"

En som kan give et link?
Avatar billede bulgroz Nybegynder
16. september 2006 - 09:18 #1
Er det ikke blot ToolStrip kontrollen du mener?
Avatar billede ameq Nybegynder
16. september 2006 - 09:50 #2
det ved jeg ikke lige hvad er så måske
Det jeg leder efter er man kan for et projekt tempalte til Visual studio...
Avatar billede bulgroz Nybegynder
16. september 2006 - 16:13 #3
Templates kender jeg ikke noget til, men Tool baren i Office er lavet med ToolStrip, som er en del af .Net 2.0. Derudover nem at arbejde med.
Avatar billede ameq Nybegynder
16. september 2006 - 18:58 #4
okey, men der skulle være en projekt type i vs.net 2003 og 2005 som hedder Office project. Hvor man kan kode en dll fil som word så vil bruge...

Men ToolStrip, vil jeg da godt høre noget mere om...

Det jeg har brug for er at kunne lave en knap henne i højre side (Den samme bar, som bliver vist, hvis man koiper en del tekster). Når man klipper på knappen skal den tage fat i teksten fra word.
Avatar billede hacked Nybegynder
17. september 2006 - 00:00 #5
Det projekt du beskriver kan du kun benytte hvis du installere VSTO - Visual Studio Tools for Office efter du har installeret Visual Studio 2005. Det er ikke en del af Visual Studio 2005 pakken.

http://msdn.microsoft.com/vstudio/products/vsto/
Avatar billede hacked Nybegynder
17. september 2006 - 00:14 #6
"kopiere en del tekster......" - Mener du når Word viser Clipboard? (Edit->Office Clipboard) eller?
ToolStrip er et komponent hvor fx. "nyt dokument" ikon,"åben" ikon ect. er placeret på. Du kan drag'n drop toolstrippen samtidig med at ikonerne følger med. I gamle dage en såkaldt "toolbar".

Hvis det er et Word add-in du vil udvikle kan dette eventuelt være til hjælp:

http://www.developerland.com/CSharpGeneral/General/399.aspx
http://www.developerland.com/CSharpGeneral/General/400.aspx
Avatar billede hacked Nybegynder
17. september 2006 - 00:15 #7
Avatar billede hacked Nybegynder
17. september 2006 - 00:19 #8
Ps. du finder ToolStrip under Toolbox -> Menus & Toolbars.
Avatar billede ameq Nybegynder
17. september 2006 - 07:14 #9
17/09-2006 00:00:15 <- ja det ved jeg, men hvor finder jeg installations filerne?
Avatar billede nielle Nybegynder
17. september 2006 - 08:14 #10
VSTO er desværre ikke bare noget man installere. Det er et produkt man skal ud og købe og det er ikke helt billigt:

http://www.ravenholm.dk/ProductDescription/ProductDescription.asp?ProductDescriptionID=34843
Avatar billede ameq Nybegynder
17. september 2006 - 09:47 #11
Så må jeg se hvad cheffen siger til det :D
Avatar billede nielle Nybegynder
17. september 2006 - 10:18 #12
Jeg synes ikke helt at linket vil virke for mig hvis jeg indtaster det direkte:

Gå ind på http://www.ravenholm.dk/
Kig under Software (i venstre side)
Kig under Programmering (i venstre side, bunden)
Klik på Pakker under "Udviklingsmiljøer/IDE" (i midten, mod bunden)
Klik på "Microsoft Visual Studio Tools for Office" (i midten, mod toppen)

Prisen eks. moms er 6.653,00
Avatar billede ameq Nybegynder
17. september 2006 - 14:34 #13
takker en anden som vil svar eller skal malkor havde pointing?
Avatar billede nielle Nybegynder
17. september 2006 - 14:43 #14
Giv bare pointene til malkor på denne her :^)