Avatar billede web1648 Nybegynder
14. september 2006 - 21:47 Der er 2 kommentarer

dvb-t2011

Hej Eksperten...

Jeg har lige fået en FUNAI DVB-T2011. Jeg har sat den til, men når jeg søger efter digitale programmer finder den ingenting.
Nogen der ved hvad der går galt? Jeg mener selv at jeg har tilsluttet den rigtigt, så ved ikke helt hvad der eller skulle være galt.

Nogen der har nogen ideer?

På forhånd tak.

Weber
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
15. september 2006 - 01:05 #1
Sat den til hvad? Den skal have en lille luftantenne, for at finde digitale programmer. Og hvis du har det, skal antennen pege mod nærmeste mast.

Her http://www.digi-tv.dk/Indhold_og_tilbud/Daekningskort.asp, kan du ca. se hvor masterne står.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
30. september 2006 - 22:53 #2
Hvad finder du ud af?