Avatar billede haolan Nybegynder
14. september 2006 - 21:03 Der er 1 kommentar og
1 løsning

2 skærme med hver sit skrivebord

Hej eksperter

Jeg har bygget en ny PC med et ATI Radeon 1300XT PRO grafikkort.

Til dette har jeg tilsluttet 2 skærme med det ønske at kunne holde øje med min MSN i min sekundære skærm mens jeg arbejder i full screen på min primære skærm.

Problemet er at når nogen skriver gemmer det sig i baggrunden af den primære skærm istedet for at poppe up i den sekundære og derved overser jeg alligevel MSN meddelser.

Er det ikke muligt at opsætte windows så den istedet køre med 2 skriveborde åbne istedet, så jeg kan have MSN åben i den sekundære skærm, eller findes der en bedre løsning?

Lige PT kan jeg heller ikke (som jeg ellers har set før) højre klikke på mine filer så man kan vælge hvilken skærm tingene skal køre i, driverne er installeret og virker korrekt. Hvordan får jeg den til det?
Avatar billede casparsen Nybegynder
15. september 2006 - 14:06 #1
Under indstillinger for skærm skal du vælge at udvide
skrivebordet til 2 skærme

plejer at kunne vælges    -  klon / extend
Avatar billede haolan Nybegynder
05. januar 2007 - 11:28 #2
Havde jeg forsøgt caspersen.. Ellers tak :)

Hmm tror det har været min windows installation...
Fik den til at virke efter at have formateret maskinen :S