Avatar billede takys Nybegynder
14. september 2006 - 20:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

WOrd chrasher umotiveret efter få sekunder

Hej
Min word lukker ned efter at have kørt ganske få sekunder. -Også uden at jeg har foretaget mig noget som helst med dokumentet. Så gendannes der, og det hele gentager sig. Jeg er ved at blive idiot.

Jeg har indtilnu prøvet:
Slettet officeinstallation og geninstalleret  - hjalp ikke
Slettet normal.dot -hjalp ikke
Virusscannet med flere programmer  -ingen virus
Kørt spywareremover i flere programmer  -intet at komme efter
Kørt registry mechanic  -hjalp ikke
Slettet alle filer i temporaty internetfiles o.l..  -hjalp ikke

Jeg kører med
off. XP pro sp2,  Off. 2003, alle updates kørt.
Eneste fejl jeg lige nu har på maskinen er i enhedshåndtering, hvor en USBcontroler har et spørgsmålstegn.
USBén virker dog fint.
Avatar billede takys Nybegynder
14. september 2006 - 21:02 #1
Når jeg kører i fejlsikret tilstand er der ingen problemer.
Kan det have noget med drivere der konflikter ??
Avatar billede takys Nybegynder
14. september 2006 - 21:22 #2
OK  -fandt selv svaret. Hvis andre støder ind i det samme er her to muligheder som løser problemet.

Slet alle dine printere og installer dem igen med original software. Lad være med at opdatere dem.

Ellers kan det være at du har installeret Winfax Pro. Den forsøger at loade en macro når word starter og det vælter Word. Fjern alle macroer fra .../office/startup  og så kan du være heldig at være kørende.

Check evt. her  http://www.ntcompatible.com/Microsoft_Word_crashes_at_launch._t24440.html