Avatar billede heiss Nybegynder
14. september 2006 - 15:53 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Web blokering

Hej
Jeg leder efter noget software der kan spærre for alt internet, på nær nogle enkelte ip adresser. Eller evt. noget tilsvarende.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
14. september 2006 - 16:28 #1
Det bør du kunne i en router. I den router jeg har (Linksys) er der mange muligheder for blokere for trafik fra internettet, men det kræver nok noget arbejde.
Det var mit forslag
Avatar billede heiss Nybegynder
14. september 2006 - 17:27 #2
Ang. en router, så har jeg også overvejet det, men da disse maskiner skal køre på et større netværk, er det klart en fordel hvis det er et stykke software jeg kan smide på maskinen.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
14. september 2006 - 22:03 #3
Se det kræver nok et større detektivarbejde
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2006 - 01:55 #4
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
15. september 2006 - 13:01 #5
Jamen der er denne link fra den som vejmand henviser til også en mulighed, som jo nok er lidt nemmere at have med at gøre.
http://www.microsoft.com/danmark/windows/ie/using/howto/contentadv/config.mspx
Avatar billede heiss Nybegynder
15. september 2006 - 14:58 #6
Til vejmand: giv et svar, så du kan få point.
Avatar billede vejmand Juniormester
15. september 2006 - 15:07 #7
Okay, svar kommer her.  :-)
Avatar billede heiss Nybegynder
18. september 2006 - 21:57 #8
Accepteret