Avatar billede kimball Nybegynder
14. september 2006 - 13:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

fast rammer i alle browser

jeg har aldrig tænkt på at en hjemmeside ikke ser ens ud på alle comp, derfor kan nogen hjælp med at lås en side, så den ikke bliver 1000 gang større hvis man ser den med højre opløsning..??

Side er www.prowrestling.dk
Avatar billede michaeltryl Seniormester
14. september 2006 - 14:53 #1
er ikke helt med på hvad du mener, men hvis det er fordi din side altid skal have den samme størrelse altid og ikke følge skærm størrelsen skal du ændre
width="100% i dine tabeller til f.eks width="200px så vil din tabel altid være 200 pixels bred
Avatar billede kimball Nybegynder
14. september 2006 - 15:00 #2
nu er jeg gået fra webbyen el frontpage :P

hvordan kan jeg være sikker på, min side forbliver sådan som jeg har den?

jeg har ingen forståelse af alle de ting, noget du måske kunne ændre for mig?

ps. er det ikke KUN på selve index siden denne ting skal laves??
Avatar billede michaeltryl Seniormester
14. september 2006 - 15:05 #3
jeg har desværre ikke tid til at lave det for dig de næste par dage.
eftersom du arbejder i frames er det kun dine frames som skal tilpasses til at vises i pixels istedet for %
Avatar billede kimball Nybegynder
14. september 2006 - 15:14 #4
okay øvøv, måske noget kommer forbi og kan hjælp :P eller må du lige give lys når det er..
Avatar billede michaeltryl Seniormester
14. september 2006 - 15:50 #5
min aftale idag blev aflyst så jeg tager et kig på det her i eftermiddag og skriver her når jeg har en mulig løsning
Avatar billede kimball Nybegynder
14. september 2006 - 17:28 #6
super..

Det er ikke lovlig at give hinandens msn, Så det kunne forgå hurigere??
Avatar billede michaeltryl Seniormester
14. september 2006 - 18:08 #7
jeg synes dit top banner er noget stort hvis man ser siden i opløsning 800X600.
må jeg lave det i halv størrelse.
lige nu fylder det ca. halvdelen af siden.
og jeg har fået hjælp af en over msn herinde fra så det må man godt
Avatar billede kimball Nybegynder
14. september 2006 - 18:15 #8
på min side ser alt godt ud, men hvis du ændre billeder skal jeg bare have det sendt med i den størrelse..

man må skrver over msn: kimball2006@hotmail.com
Avatar billede kimball Nybegynder
14. september 2006 - 18:18 #9
hvis det er kan vi altid copy vores block samtale bagefter..
Avatar billede michaeltryl Seniormester
14. september 2006 - 23:00 #10
hvis du har kommentare til det jeg har lavet så bare skriv dem her så skal jeg se om jeg kan rette det til
Avatar billede kimball Nybegynder
14. september 2006 - 23:37 #11
syntes det er alt for småt :P noget større ville være godt, hvis du tage udgang i Wrestlere siden, vises rigtig i "forside" delen, vil det være fedt..
Avatar billede michaeltryl Seniormester
15. september 2006 - 10:22 #12
jeg har lige set din side igen i 800X600 og der ser den også fin ud, men det ville være godt hvis du kunne lave banneret i toppen lidt mindre.
jeg synes ikke der er nogen grund til at lave den om det fungere fint at siden fylder 100% af skærm størrelsen uanset opløsning
Avatar billede kimball Nybegynder
14. december 2007 - 21:32 #13
luk