Avatar billede quark1970 Nybegynder
14. september 2006 - 11:39 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Faktura opdatering c5 4.0 finanspostering

Kan man gøre følgende.

1. Undgå at når den opdater faktura at den laver vareforbrugs posteringer i finans. Den laver nogle med 0,00?

2. Undgå at den laver flere posterings linier på varesalgs konti pr. linie på faktura?

Jeg har siddet og ledt efter disse parameter.
Avatar billede dma Nybegynder
14. september 2006 - 16:49 #1
Generelt/Tilpasning/Systemkonfiguration

Mærk af for "Komprimer finansposteringer"

That should do the trick!
Avatar billede mariaf Juniormester
14. september 2006 - 19:19 #2
Du er opdateret med Hotfix 006 og SP0? Ellers er det en rigtig god idé.
Avatar billede quark1970 Nybegynder
15. september 2006 - 06:39 #3
Hvor kan jeg se hvad den er blevet opdateret med og hvor hvad gør disse opdateringer?

Tak DMA
Avatar billede mariaf Juniormester
15. september 2006 - 08:18 #4
Opdateringen løser dit problem med nul-posterne.
Du kan se det under Generelt/kartotek - tilretningesstatus. Har du slet ingen hotfix, så har du et seriøst problem ved årsskiftet.
Avatar billede quark1970 Nybegynder
15. september 2006 - 20:00 #5
Jeg har slet ikke nogen hotfix. Kan du fortælle mig hvor jeg kan læse lidt mere om hvad de indeholder. Så jeg kan gå til min leverandør og få dem hvis det er noget jeg har behov for.
Avatar billede mariaf Juniormester
15. september 2006 - 20:23 #6
Dan primoposter virker ikke. Du kan få din forhandler til at sende dig hotfix og servicepack - og du kan jo så ved samme lejlighed brokke dig over at du ikke har fået besked.