Avatar billede cpacan Nybegynder
13. september 2006 - 11:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Projektstyring og overblik

Hej,

Jeg sidder i en forretningsenhed og har behov for at skaffe overblik over en masse udviklingsprojekter. I projekterne er involveret salg, produktgruppe, udvikling og ledelse.

Jeg har behov for et projektstyringssystem, som er let at bruge, men som alligevel kan skaffe det fornødne overblik over status på projekterne. Excel er ikke brugbart længere, fordi det stiller for store krav til central opdatering.

Er der nogen der har et bud på relevante løsninger eller software?

Jeg har søgt på Google, men synes ikke der er så meget ud over økonomisystemer (ERP) og MS Project. Jeg leder efter noget lettere - evt. sammenlignet med Project, fordele og ulemper.
Avatar billede espersen Novice
13. september 2006 - 20:50 #1
jeg så denne tråd tidligere : http://www.eksperten.dk/spm/729922
Avatar billede cpacan Nybegynder
15. september 2006 - 09:18 #2
Glemte at skrive, at MySql-baserede, og dermed de fleste Open Source løsninger, ikke er aktuelle.
Avatar billede cpacan Nybegynder
26. oktober 2006 - 11:35 #3
Hvis der ikke er flere input til denne, så vil jeg lukke den??
Avatar billede cpacan Nybegynder
03. november 2006 - 23:28 #4
lukket