Avatar billede frille Nybegynder
12. september 2006 - 22:03 Der er 2 kommentarer

netværk mellem to pcer

Mit spørgsmål har faktisk intet med pcer at gøre, men hvis nogle kunne svare på det alligevel ville det være fedt.

Mit spørgsmål er:
I den nye film Cars (Pixar) ser man hovedpersonens lastbil, der køre sovende på motorvejen. Så kommer der en lille gruppe gejlede biler, hvor den ene bil sætter lidt afslappende musik på. Hvem har lavet dette stykke musik ? Hvad hedder stykket ?

Håber du kan klare mit spørgsmål... giver gerne pointene
undskyld
Avatar billede niels_hansen Praktikant
12. september 2006 - 22:35 #1
fri debat ville nok være et bedre sted at spørge ;) (der er mange flere der kigger end der er her)
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:50 #2
brug for mere hjælp ?