Avatar billede mcpeterc Nybegynder
12. september 2006 - 19:29 Der er 7 kommentarer

MSN kontakter væk?

Hej.

Jeg har installeret MSN messenger live! med MSN plus og en patch fra www.mess.be/

lige pluselig er næsten alle mine kontakt personer væk, eller det vil sige de er røget ned under noget som hedder "Kontaktpersoner, der ikke anvender onlinemeddelser" og nu kan jeg ikke skrive til dem eller se om de er online. Hvad kan dette skyldes? og hvad gør jeg for at få dem tilbage?

Jeg har prøvet at logge på webmsn men der er de osse væk
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
12. september 2006 - 20:18 #1
ingen idér?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2006 - 21:05 #2
kan du ikke højreklikke på dem og flytte, eller bare trække dem op?
Avatar billede fromsej Praktikant
12. september 2006 - 21:09 #3
Afinstaller MessengerPlus i Tilføj/Fjern programmer.
Uanset om man siger ja eller nej til sponsorprogrammerne i Messengerplus, er man ved at installere det med til at støtte udbredelsen af spyware.
Det er sponsoreret af en af verdens største og værste producenter af skidtet, nemlig C2Media/Lop !

Lige en oplysning ang. messenger plus3 der er installeret uden sponsor programmer. Det er en log fra en Firewall:
"
Severity :HighReporter :Application Behavior AnalysisDescription: Suspicious Behaviour (msmsgs.exe)Application: C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exeParent: C:\WINDOWS\explorer.exeProtocol: UDP InRemote: 0.0.0.0:1026Details: C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlus.exe has loaded C:\Programmer\MessengerPlus! 3\MsgPlusLoader.dll into C:\Programmer\Messenger\msmsgs.exe using a global hook which could be used by keyloggers to steal private information.
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
12. september 2006 - 21:22 #4
john_stigers - Nej har prøvet

Fromsej - Okay prøver at afinstallere nu
Avatar billede mcpeterc Nybegynder
12. september 2006 - 21:33 #5
hmm... inden jeg afinstallere plus så vil jeg godt lige vvide om der er chance for at alle de kontakter der ligger i den gruppe der hedder "Kontaktpersoner, der ikke anvender onlinemeddelser" bliver slettet helt? for det ville ikke være så skide smart :S
Avatar billede fromsej Praktikant
12. september 2006 - 21:50 #6
Det ved jeg ikke.*S*
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. september 2006 - 23:01 #7
Dine kontakter ligger ikke på din pc, det opbevares på msn´s servere, så dine kontakter bliver der.
Man har, på en nyformateret pc, alle kontakter i messenger 1, gang man logger på.