Avatar billede 2doit Nybegynder
11. september 2006 - 21:36 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Se min hijack log

Hej jeg har kärt drweb og ewido men der popper stadig ting op kan i se noget i min log.

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 21:33:33, on 11-09-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe
C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\ewido.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1033\OLFSNT40.EXE
C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\WINDOWS\System32\msiexec.exe
C:\Documents and Settings\Korisnik\My Documents\2doit\hijackthis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gmx.de/
R3 - URLSearchHook: (no name) - {02EE5B04-F144-47BB-83FB-A60BD91B74A9} - (no file)
R3 - URLSearchHook: DeskbarBHO - {A8B28872-3324-4CD2-8AA3-7D555C872D96} - C:\Program Files\Deskbar\deskbar.dll (file missing)
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] "C:\Program Files\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WorksFUD] C:\Program Files\Microsoft Works\wkfud.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Portfolio] C:\Program Files\Microsoft Works\WksSb.exe /AllUsers
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Program Files\Microsoft Works\WkDetect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [type32] "C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [newname] C:\\nwnmff_17.exe
O4 - HKLM\..\Run: [defender] C:\\dfndrff_17.exe
O4 - HKLM\..\Run: [keyboard] C:\\kybrdff_15.exe
O4 - HKLM\..\Run: [stonedrv] c:\windows\system32\stonedrv.exe
O4 - HKLM\..\Run: [pnsmon] rundll32.exe C:\WINDOWS\System32\pnsmon.dll,start
O4 - HKLM\..\Run: [WinDLL (windirx.dll)] rundll32.exe C:\WINDOWS\System32\windirx.dll,start
O4 - HKLM\..\Run: [NvVideoCenter] C:\WINDOWS\System32\NvVid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Explorer 2238] C:\WINDOWS\System32\dxvwlelj.exe
O4 - HKLM\..\Run: [!ewido] "C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\ewido.exe" /minimized
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Kernel System Service] wkssvr.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [stonedrv] c:\windows\system32\stonedrv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [diagservice] C:\WINDOWS\System32\datacrypt.exe
O4 - HKCU\..\Run: [datasysx] C:\WINDOWS\System32\runspool.exe %srun%
O4 - HKCU\..\Run: [stonedrv] c:\windows\system32\stonedrv.exe
O4 - HKCU\..\Run: [shell] "C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Web Folders\ibm00019.exe"
O4 - HKCU\..\RunServices: [Windows Kernel System Service] wkssvr.exe
O4 - Global Startup: Erinnerungen in Microsoft Works-Kalender.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Symantec Fax Starter Edition Port.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1033\OLFSNT40.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1157096848265
O21 - SSODL: SysTray.Exbr - {6368D1FC-6F5C-4f1b-B164-E67214F678E9} - (no file)
O21 - SSODL: DCOM Server 2238 - {2C1CD3D7-86AC-4068-93BC-A02304BB2238} - C:\WINDOWS\System32\dxvwlelj.exe (file missing)
O23 - Service: Command Service (cmdService) - Unknown owner - C:\WINDOWS\S09SSVNOSUs\command.exe (file missing)
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: Network Monitor - Unknown owner - C:\Program Files\Network Monitor\netmon.exe (file missing)
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
11. september 2006 - 22:26 #1
Føj for 'pokker' ja ... Der er _mange_ uønskede elementer i din Log.

Er der en god grund til at du endnu ikke har M$ ServicePack2 instaleret ?
Du skal dog IKKE install SP2 på en 'snavset' PC som denne !!!

Gennemfør først denne procedure -> SuperAntiSpyware -> http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/superantispyware.htm

Genstart, kør en ny scanning med hijackthis, og kopier en frisk log herind til tjek.

NB: Inden næste kørsel med HiJackThis.exe skal du OMDØBE programfilen HiJackThis.exe til ALTERNATIV.exe , da visse uønskede elementer har en tendens til at skjule sig når der ruller en process ved navn HiJackThis.exe !!!
Avatar billede 2doit Nybegynder
11. september 2006 - 22:38 #2
Tak det präver jeg. jeg kunne slet ikke opdater denne ´computer prävede.Ses imorgen gonat
Avatar billede 2doit Nybegynder
11. september 2006 - 23:23 #3
hej sü er den her igen efter superantispzware
Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 23:18:48, on 11-09-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe
C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\ewido.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1033\OLFSNT40.EXE
C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\Korisnik\My Documents\2doit\alternativ.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk
R3 - Default URLSearchHook is missing
F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: (no name) - {21A3DDD0-DAA4-4870-935A-FD6736BBA82C} - C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] "C:\Program Files\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WorksFUD] C:\Program Files\Microsoft Works\wkfud.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Portfolio] C:\Program Files\Microsoft Works\WksSb.exe /AllUsers
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Program Files\Microsoft Works\WkDetect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [type32] "C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [newname] C:\\nwnmff_17.exe
O4 - HKLM\..\Run: [defender] C:\\dfndrff_17.exe
O4 - HKLM\..\Run: [keyboard] C:\\kybrdff_15.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NvVideoCenter] C:\WINDOWS\System32\NvVid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Explorer 2238] C:\WINDOWS\System32\dxvwlelj.exe
O4 - HKLM\..\Run: [!ewido] "C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\ewido.exe" /minimized
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Kernel System Service] wkssvr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [diagservice] C:\WINDOWS\System32\datacrypt.exe
O4 - HKCU\..\Run: [datasysx] C:\WINDOWS\System32\runspool.exe %srun%
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - HKCU\..\RunServices: [Windows Kernel System Service] wkssvr.exe
O4 - Global Startup: Erinnerungen in Microsoft Works-Kalender.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Symantec Fax Starter Edition Port.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1033\OLFSNT40.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1157096848265
O20 - Winlogon Notify: IPConfTSP - C:\WINDOWS\system32\enjul1191.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: pmkjk - C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O21 - SSODL: DCOM Server 2238 - {2C1CD3D7-86AC-4068-93BC-A02304BB2238} - C:\WINDOWS\System32\dxvwlelj.exe (file missing)
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
12. september 2006 - 06:29 #4
Kør en scanning med Hijackthis,
Du får herunder nogle filer, som du skal fixe. Det, du skal gøre, er at sætte et flueben ud for disse filer. Når du har gjort det, så lukker du alle andre vinduer ned. Det er meget vigtigt at det eneste vindue, som er åbent er HijackThis vinduet. Husk også at lukke dette vindue, når du har markeret filerne. Nu må du fixe. Klik på Fix checked.

Det er disse, som skal fixes:

F2 - REG:system.ini: UserInit=userinit.exe
O2 - BHO: (no name) - {21A3DDD0-DAA4-4870-935A-FD6736BBA82C} - C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll
O4 - HKLM\..\Run: [newname] C:\\nwnmff_17.exe
O4 - HKLM\..\Run: [defender] C:\\dfndrff_17.exe
O4 - HKLM\..\Run: [keyboard] C:\\kybrdff_15.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Explorer 2238] C:\WINDOWS\System32\dxvwlelj.exe
O4 - HKLM\..\RunServices: [Windows Kernel System Service] wkssvr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [diagservice] C:\WINDOWS\System32\datacrypt.exe (** Ved du selv hvad det er ?)
O4 - HKCU\..\Run: [datasysx] C:\WINDOWS\System32\runspool.exe %srun%
O4 - HKCU\..\RunServices: [Windows Kernel System Service] wkssvr.exe
O20 - Winlogon Notify: IPConfTSP - C:\WINDOWS\system32\enjul1191.dll (file missing)
O20 - Winlogon Notify: pmkjk - C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll
O21 - SSODL: DCOM Server 2238 - {2C1CD3D7-86AC-4068-93BC-A02304BB2238} - C:\WINDOWS\System32\dxvwlelj.exe (file missing)

For at kunne se alle filer og mapper, så følg denne vejledning:
http://www.spywareinfo.dk/tip-og-tricks/mappeindstillinger.htm

Genstart i fejlsikret tilstand http://www.spywareinfo.dk/#/htm/fejlsikret_tilstand.htm

Søg og slet de markerede filer/mapper hvis de stadig findes. Ellers fortsætter du bare vejledningen. De kan være røget i fixet.

C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll
C:\\nwnmff_17.exe
C:\\dfndrff_17.exe
C:\\kybrdff_15.exe
C:\WINDOWS\System32\dxvwlelj.exe
wkssvr.exe
C:\WINDOWS\System32\datacrypt.exe (** Ved du selv hvad det er ?)
C:\WINDOWS\System32\runspool.exe %srun%
C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll

Genstart, kør en ny scanning med hijackthis, og kopier en frisk log herind til tjek.

PS: Er det en delvis TYSK sproget PC ?

------------------------------------------------------------------------
Avatar billede 2doit Nybegynder
12. september 2006 - 10:32 #5
hej igen

Kan ikke gü i fejlsikret tilstand det er ligesom at jeg ikke kan se hele skörmen

der stür godt nok safe mode men jeg kan ikke se start bjölken

Ja den er dels german
12. september 2006 - 10:47 #6
bjölken -> bjælken

WindowsTasten + Bogstavet [E] så starter Stifinder. Og derfra ka' du finde med [F3] og SLETTE nævnte filer - hvis fixet ikke HAR slettet dem...
Avatar billede 2doit Nybegynder
12. september 2006 - 10:55 #7
sü lzkkes det ja mine ord bliver efter udenlandsk tastatur
haber du kan forsta aligevel

Logfile of HijackThis v1.99.1
Scan saved at 10:53:41, on 12-09-2006
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\Program Files\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe
C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\ewido.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Works Shared\wkcalrem.exe
C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1033\OLFSNT40.EXE
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Program Files\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Documents and Settings\Korisnik\My Documents\2doit\alternativ.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk
R3 - Default URLSearchHook is missing
O2 - BHO: (no name) - {53AEC2A7-6E04-4FEF-BE31-F963BD3CBFD9} - C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll (file missing)
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [AdaptecDirectCD] "C:\Program Files\Roxio\Easy CD Creator 5\DirectCD\DirectCD.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [Smapp] C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [WorksFUD] C:\Program Files\Microsoft Works\wkfud.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Portfolio] C:\Program Files\Microsoft Works\WksSb.exe /AllUsers
O4 - HKLM\..\Run: [Microsoft Works Update Detection] C:\Program Files\Microsoft Works\WkDetect.exe
O4 - HKLM\..\Run: [SSC_UserPrompt] C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\UsrPrmpt.exe
O4 - HKLM\..\Run: [type32] "C:\Program Files\Microsoft IntelliType Pro\type32.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [NvVideoCenter] C:\WINDOWS\System32\NvVid.exe
O4 - HKLM\..\Run: [!ewido] "C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\ewido.exe" /minimized
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [SUPERAntiSpyware] C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SUPERAntiSpyware.exe
O4 - Global Startup: Erinnerungen in Microsoft Works-Kalender.lnk = ?
O4 - Global Startup: Microsoft Office.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\OSA9.EXE
O4 - Global Startup: Symantec Fax Starter Edition Port.lnk = C:\Program Files\Microsoft Office\Office\1033\OLFSNT40.EXE
O12 - Plugin for .spop: C:\Program Files\Internet Explorer\Plugins\NPDocBox.dll
O16 - DPF: {6414512B-B978-451D-A0D8-FCFDF33E833C} (WUWebControl Class) - http://update.microsoft.com/windowsupdate/v6/V5Controls/en/x86/client/wuweb_site.cab?1157096848265
O20 - Winlogon Notify: SASWinLogon - C:\Program Files\SUPERAntiSpyware\SASWINLO.dll
O23 - Service: ewido anti-spyware 4.0 guard - Anti-Malware Development a.s. - C:\Program Files\ewido anti-spyware 4.0\guard.exe
O23 - Service: NVIDIA Driver Helper Service (NVSvc) - NVIDIA Corporation - C:\WINDOWS\System32\nvsvc32.exe
O23 - Service: SoundMAX Agent Service (SoundMAX Agent Service (default)) - Analog Devices, Inc. - C:\Program Files\Analog Devices\SoundMAX\SMAgent.exe
O23 - Service: SymWMI Service (SymWSC) - Symantec Corporation - C:\Program Files\Common Files\Symantec Shared\Security Center\SymWSC.exe
12. september 2006 - 12:13 #8
SÅ blev der ryddet op !!!
Loggen er umiddelbar ren - Kører PC'en bedre nu ?

Du ka' lige i HiJackThis 'FIXE' denne linie:
O2 - BHO: (no name) - {53AEC2A7-6E04-4FEF-BE31-F963BD3CBFD9} - C:\WINDOWS\System32\pmkjk.dll (file missing)
Avatar billede 2doit Nybegynder
12. september 2006 - 13:05 #9
hej dr1(er du et tv program :)
Tak for hjölpen .men min baggrund er räd og ikke som i opstart et pönt billed.

send et svar
12. september 2006 - 13:46 #10
Lige en 'tale' ->
Du har ikke opdateret dit Windows XP til ServicePack2 (SP2).
"Ubeskyttede pc’er holder i 20 minutter]":
http://forum.mib-eu.dk/forum_posts.asp?TID=44

Det er ikke så godt, for så er du ikke sikret mod mange af de vira, der suser rundt på nettet og kigger efter uopdaterede maskiner.

Du kan hente ServicePack2 (SP2) her som 'løs' fil (~280Mb):
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Download/copy til et passende sted på din computter.
Afbryd fra det 'farlige' internet (stikket fysisk UD).
Instaler SP2 pakken.
Når det er så gået godt og efter en genstart eller to - først DA tilslut internettet igen og gå i start ->programmer ->Windowsupdate og lade din maskine scanne for nyeste opdateringer. Installer dem du får anbefalet. Der skal nok være >40 'pakker'/opdateringer..
12. september 2006 - 13:55 #11
Ping...

(Det var et [svar]...)

Oprydning blandt diverse TEMP filer ->
http://www.spywareinfo.dk/download/cleantempxp2k.bat

Et par artikler om sikker surfing finder du her:
http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=14414

dr1 -> http://www.dr.dk/nyheder/