Avatar billede propaganda Nybegynder
16. maj 2001 - 11:41 Der er 11 kommentarer

Prisvurdering

Hvor meget vil i vurdere siden http://www.carreau.dk til, med både domæne og indhold.

Den har ca. 20-22.000 pageviews om måneden.
Avatar billede xzxzx Nybegynder
16. maj 2001 - 11:44 #1
Pageviews = Hits, ik?
Avatar billede xzxzx Nybegynder
16. maj 2001 - 11:47 #2
Den ser uprof ud med Qucik Poll counter. Jeg ville ikke købe den med 2000Dkr, jeg hved det sq ikke.
Men der er nogle fejl:
http://www.carreau.dk/om_os.htm - Ingen billeder.
Avatar billede propaganda Nybegynder
16. maj 2001 - 11:47 #3
Nej, pageviews er antal af viste sider. Hits er antallet af besøgende.
Avatar billede propaganda Nybegynder
16. maj 2001 - 11:49 #4
Jeg er enig i at siden ikke er den kønneste, men den er meget brugbar, og har mange besøgende.
Avatar billede carpediem Nybegynder
16. maj 2001 - 12:41 #5
Jeg kan ikke forestille mig, at der er mange interesserede købere af så snæver en side.
Og som alle andre steder, så gælder udbud og efterspørgsel. Jeg tror ikke du kan få meget få den siden.

Desuden er 20-22.000 ikke mange pageviews.
Har i istedet prøvet at kigge på hvor mange unikke besøgende i har, hvor mange gengangere der er. Og hvor mange sider disse besøgende kigger på.
Avatar billede hjortby Nybegynder
19. maj 2001 - 10:44 #6
Ved du hvor mange unikke besøgende den har. Og kender du sammensætningen af dem: alder, køn, bopæl, beskæftigelse og indtægtsforhold ? Har du de oplysninger - tror jeg, at du kan få en rimelig god pris, som vil være afhængig af rekalmeværdien i forhold til sammensætningen af besøgende.
Avatar billede propaganda Nybegynder
19. maj 2001 - 13:55 #7
Den har 5000-6000 unikke besøgende pr. måned, og vi kunne jo lave en brugerundersøgelse.

Hvor kunne et tænkes at man kan sælge den til en god pris? Vi har intet imod at sælge den til et firma der bare vil have domænet til at pege på deres site.

carpediem>> det er vel ikke dig der står bag www.cyberlady.dk vel.
Avatar billede hjortby Nybegynder
19. maj 2001 - 14:02 #8
5-6000 unikke brugere er afhængig af sammensætningen af dem et rimeligt kundeunderlag for målrettet reklame. Når du har resultatet af en brugerundersøgelse klar. Så skriver du blot til mig på hjortby@mail.dk med et prisforslag - så skal jeg i løbet af meget kort tid (samme dag) vurdere om jeg finder prisen har en fornuftigt sammenhæng med brugernes profil til at jeg vil købe.
Avatar billede carpediem Nybegynder
19. maj 2001 - 14:46 #9
propaganda>> Nej, jeg står ikke bag cyberlady.dk
Avatar billede plexx Nybegynder
20. maj 2001 - 11:25 #10
1.designet kunne godt bruge et lille pift evt. med nogle farver.

2.På forsiden skal der stå hvad man kan finde på siden ellers er det helt umulig for nye brugere at vide hvad der er på siden.

3.På siden Om Os mangler der nogle billeder

4.Jeres debat forum er grimt og kedelig

5.Det tog mig lang tid at finde ud af at siden handlede om Petanque

6.Læg evt. nogle billeder ind fra spillet

7.Ændre i loggoet som man kan se at siden handler om Petanque

8.Flere farver i jeres logo

Prisvurdering:
Jeg ville ikke købe siden sådan som der er nu men hvis du får ændret nogle af de ting som jeg har nævnt så tror jeg siden kan blive meget mere propulær
Avatar billede propaganda Nybegynder
16. juni 2001 - 00:16 #11
Hej igen. Vi har nu besluttet os for at køre sitet viddere. Vi laver en total reproduktion af sitet, så alt bliver anderledes.

Hvis i vil se opdateret beta, kig her: http://www.flemras.dk/carreau

Tak for alle henvendelserne!

/propaganda