Avatar billede sqgersvar Nybegynder
09. september 2006 - 19:41 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at mit gfx kan køre med 300w istedet for minimum400

Er det muligt mit Geforce 7600GS 512, kan kører med kun 300w, selvom minimum er 400?
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
09. september 2006 - 23:19 #1
Jeg ville ikke prøve på det ..
Du vil bare nedsætte ydeævnen på dit gfx kort hvis den ikke får nok strøm. og hvis dit gfx kort sluger alt strømmen hvad skal din hd bundkort osv så få strøm fra.. :D

Jeg ville købe en ny psu .. :D de er ikke så dyre .. 300-400 kr så er der en helt fin psu med 450 w .. :D
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
10. september 2006 - 01:53 #2
For jeg har dette problem, at jeg så skal ud og investere i en ny strømforsyning, og er blevet anbefalet at gå 50-100w over minimumskravet. Men kan ikke finde en god strømfosyning til en 500-600kr max
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
10. september 2006 - 10:35 #3
http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=207654&Place=&Placeurl=

Det er en helt fin psu til en helt i orden pris .. :b

Håber du kan bruge den
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
10. september 2006 - 12:05 #4
Hvordan ved jeg om denne passer til min computer? =)
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
10. september 2006 - 13:17 #5
Du skal hvade en meget mærkelig computer før at en strømforsynig ikke passer til den .. :D Det er altid det samme stik i bundkortet, som sider i en hver psu .. :)

Derfor kan du værer sikker .. :D eller mener du med om der er plads i dit kabinet ?
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
10. september 2006 - 14:56 #6
Både kabinettet og bundkort, jeg har et ældre bundkort ved navn: ASRock P4V88.
Jeg vil være lidt sur over at købe et som ikke passede overhovedet.
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
10. september 2006 - 17:57 #7
det vil side det her : http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=103373

og som jeg lige kan læse mig frem til skulle der ikke stå noget om at den skal beuge en speciel strømforsyning . :) alle bundkort kører med samme stik til strøm .. :D så skal man nemlig ikke til at bestille en bestemt psu til en bestemt bundkort .. :D

Skide smart .. ! :b
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
10. september 2006 - 18:19 #8
hvad så med kabinettet? Noget jeg skal passe på der?
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
10. september 2006 - 19:43 #9
ikke hvad jeg skal mene ..
Du har et medi tower går jeg ud fra .. :)
Og der skulle de alle sammen også gerne kunne passe ind ..
tror ikke man kan få "stører" eller "mindrer" psu'er altsp i volumen .. :)
Avatar billede sqgersvar Nybegynder
10. september 2006 - 23:09 #10
Det lyder fornuftigt =) Tak for hjælpen
Avatar billede h4mst3r Nybegynder
11. september 2006 - 08:22 #11
det var så lidt =)