Avatar billede daniel24 Nybegynder
09. september 2006 - 10:59 Der er 2 kommentarer

Funktion til hjemmeside, dynamisk - honoreres!

Hej

Jeg har brug for en funktion til en hjemmeside så man kan uploade billeder og så de kan ses via thumbnails og trykkes på så de kommer op i stort.
Endvidere skal der være et debatforum

Findes der et program der kan klare denne opgave, som jeg kan købe.

Jeg er villig til at betale for det, hvis der er en der kan lave koden og databasen for mig

Skriv et svar her eller send en mail på mail@daniellowitz.dk

Tak for hjælpen

Daniel
Avatar billede blomsites Nybegynder
05. januar 2009 - 11:08 #1
Hej Daniel.

Hvis du med program mener et script på din side, så kan jeg hjælpe.
Hvor lang tid må bruges på opgaven, og hvad er betalingen?

Mvh Daniel Blom
Avatar billede blomsites Nybegynder
05. januar 2009 - 11:08 #2
Skriv til dblom90@hotmail.com