Avatar billede michaeltryl Seniormester
07. september 2006 - 18:50 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

godt og effektivt gratis virus program

kender i et godt og effektivt gratis virus program som bliver opdateret jævnligt
Avatar billede clausgold Nybegynder
07. september 2006 - 19:18 #1
Avg er gratis for private brugere, og det opdaterer sig selv.
http://free.grisoft.com/softw/70free/setup/avg71free_405a791.exe
Avatar billede cheshire Nybegynder
07. september 2006 - 20:25 #2
jeg kan kun tilslutte mig svaret fra clausgold.

Avg er nok det bedste program som er gratis og så osse bliver opdateret jævnligt.

hilsen cheshire
08. september 2006 - 00:02 #3
http://www.spywareinfo.dk/manualer/sikkerhedspakke.htm

PS: Du mener vel ANTI virus program ?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
08. september 2006 - 08:47 #4
jeg ser på dem
er blevet gjort opmærksom på at windows har indbygget firewall og antivirus (jo det er det jeg mente:-).
har i erfaringer med dette, er det ok eller er det meget skidt
Avatar billede cheshire Nybegynder
08. september 2006 - 17:02 #5
hejsa igen.

jeg ville nok ikke satse helt vild på de produkter windows har med sig. først og fremmest fordi windows er et ynglings program blandt hacker men derefter vil jeg osse mene at foreksempel zonealarm som firewall er noget bedre og at avg er suveræn som anti virus program og det er nok de 2 jeg vil satse på i fremtiden ( ihvertald indtil der er andet som fungere ligesågodt ). Jeg vil dog alligevel sige at det sikkerhed som windows tilbyder er bedre end slet ikke noget og hvis du ikke mener der er andet som du´r så brug da i det mindste dem, men prøv da de andre først end du benytter windows sikkerhed. evt. kan du jo bruge dem sammen, det ved jeg osse der er nogen som gør.
Avatar billede gider_ikke_mere Nybegynder
09. september 2006 - 02:00 #6
Der er kun en ting der irriterer mig når jeg får mail fra folk der bruger AVG: Der står noget på engelsk a la "Denne mail er skannet med AVG og fundet virusfri".

Skulle det være en sikkerhed for modtageren!!!!
Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. september 2006 - 08:00 #7
jeg tager et kig på dem, forløøbig tak for hjælpen.
jeg vender tilbage med point senere
Avatar billede michaeltryl Seniormester
09. september 2006 - 09:48 #8
på denne side
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/sikkerhedspakke.htm

står der udfor zone alarm
NB. Den seneste opdatering af Zonealarm, giver brugerne så mange problemer, at jeg i øjeblikket IKKE kan anbefale at hente denne firewall

er det noget du har mærket noget til  jeg kan ikke se hvornår siden sidst er opdateret, men ved du om den fejl er rettet?
10. september 2006 - 01:15 #9
Til orientering:
http://www.spywareinfo.dk/index.htm#/manualer/sikkerhedspakke.htm
er nu ændret/opdateret mht Zonealarm...
Avatar billede michaeltryl Seniormester
10. september 2006 - 10:31 #10
er den gratis version af zonealarm god nok?
Avatar billede michaeltryl Seniormester
12. september 2006 - 22:17 #11
vist på tide at lukke her tak for hjælpen de fungere fint ser det ud til både zonealarm og AVG