Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
07. september 2006 - 10:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CVS hjælp!

Jeg har adgang til en bruger på en server med Unix på hvor der ligger CVS.
Er der nogen som kender en rigtig god guide til hvorledes jeg kan sætte et katalog el. lign. op på den server til at fungerer som CVS mappe således, at jeg med andre klienter kan kører CVS igennem den server?

P.S. Hvis der ligeledes er nogen som kender nogle gode CVS "klienter" til hhv. Windows XP og Mac OS X så man kan benytte sin stifinder/finder til CVS så vil der være helt perfekt.
Avatar billede arne_v Ekspert
07. september 2006 - 23:57 #1
Jeg har aldrig prøvet at sætte en Unix CVS server op.

Jeg kører selv CVSNT på Windows.

Nu har du jo postet et par spørgsmål i Java kategorien. Både Netbeans og Eclipse
kommer med indbygget CVS client.
Avatar billede eikhorsholm Nybegynder
11. september 2006 - 22:10 #2
Har kigget på NetBeans og dens indbyggede CVS klient, men er interesseret i at have alle slags filer up-to-date (Java, .doc osv.).
Avatar billede arne_v Ekspert
11. september 2006 - 22:12 #3
Jeg er selv glad for TortoiseCVS som ekstern CVS utility
Avatar billede arne_v Ekspert
10. december 2006 - 00:50 #4
all set ?