Avatar billede lindhardt Nybegynder
06. september 2006 - 22:38 Der er 3 kommentarer

Reser af IPAQ

Hej eksperter,
Jeg har en HP IPAQ 2410, som jeg gerne vil have helt renset for SW, så kun windows ligger på den, ligesom den gjorde da jeg købte den. Jeg har to kort (flash ram) siddende i, som jeg ikke ønsker at slette.
Hvordan får jeg denne nye installation af win og alt det gamle bliver slettet helt.
Avatar billede perhol Seniormester
06. september 2006 - 22:56 #1
Slukker maskinen.
Fjerner begge kort.
Fjerner batteriet og indsætter det igen efter et øjeblik.
Dette resetter en Ipaq h2210 så den har den opsætning den finder i ROM.
Da kortene er fjernet kan de ikke tage skade.
Evt. programmer der ligger på kortene kan kun anvendes hvis du genindstallerer dem.
Avatar billede lindhardt Nybegynder
06. september 2006 - 23:14 #2
Det hjalp ikke, men fandt løsningen på HP hjemmeside http://h20000.www2.hp.com/bizsupport/TechSupport/Document.jsp?lang=en&cc=dk&taskId=115&prodSeriesId=421399&prodTypeId=215348&objectID=c00266789
Tak for hjælpen. Giv et svar så får du point, for at prøve at hjælpe :-)
Avatar billede perhol Seniormester
06. september 2006 - 23:41 #3
Tag dem selv. Du fandt jo selv den rigtige løsning.
Bare selv læg et svar og tag point.