Avatar billede tidemann Nybegynder
05. september 2006 - 22:05 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

finde og bruge et gammelt gendannelses-punkt?

Jeg har lige ryddet lidt op på min datters pc, desværre for grundigt!!

Alle genveje på skrivebordet, i menuen start, og andre steder, samt alt indholdet i mapperne (billeder, musik osv.) er pist væk.
Programmerne er der godt nok, men nogle skal geninstalleres!

En anden har foreslået dette:
"at kontoen på en eller anden måde er blevet nulstillet. Måske på grund af en fejl i registreringsdatabasen, som CCleaner sikkert har forsøgt at rydde op i."
Men jeg ved ikke om det kan være derfor?

Min svoger rodede lidt med det og prøvede så at reparere Xp, uden held. Og mit gendannelsespunkt som blev oprettet inden, er væk nu, der er kun det nye.

Med PC Inspector FileRecovery kan jeg (måske)finde et, men hvad hedder sådan et gendannelses-punkt og hvilken mappe ligger det i?

Og kan jeg overhovedet putte en gammel fil ind i mappen, og få den vist i kalenderen med gendannelses-punkter?

Hjælp ønskes inderligt, for hun ved ikke at jeg har lavet ged i den, og hun starter med studierne og skal bruge pc´en.

hilsen Marianne
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. september 2006 - 22:31 #1
led efter filerne istedet for, system gendannelsespunkter gælder KUN system filer og ikke dokumenter osv.

Er du i tvivl om hvad du gør, så få hjælp af en der ved hvad han/hun laver, jo mere computeren benyttes, jo større risiko er der for at data er væk for altid.
Avatar billede tidemann Nybegynder
05. september 2006 - 22:59 #2
Jeg har fundet filerne, men jeg vil gerne have pc´en tilbage til den gamle tilstand!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
05. september 2006 - 23:12 #3
det kan du ikke få så nemt, for selv hvis du fandt gendannelsestidspunkter, vil det ikke genskabe dokumenter, osv. som jeg skrev er systemgendannelse _kun_ til sytem filer
Avatar billede tidemann Nybegynder
05. september 2006 - 23:19 #4
Nej, men jeg ville gerne have at programmerne virkede og at alle opsætninger var som før...........det kan vel godt lade sig gøre, hvad skal man ellers med en gendannelse?

Jeg har genskabt dokumenter, billeder og musikfiler, og gemt det på min egen pc!!
Avatar billede niels_hansen Praktikant
08. december 2006 - 07:47 #5
brug for mere hjælp ?
Avatar billede tidemann Nybegynder
06. februar 2007 - 10:13 #6
Sorry  :o)

Nej tak