Avatar billede hhrt Nybegynder
05. september 2006 - 16:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dårlig lyd i Inter Video Home theater (HP Pavillillion)

Når jeg afspiller DVD og ser TV via inter video home theater er lyden urolig ringe. Det er ligesom den er fuldstændig overstyret. Jeg kan sagtens spille almindelig musik MP3 og VMA filer via mediaplayer med god lyd (Har koblet min stereo forstærker til). Jeg har prøvet at downloade patches til Inter Video home theater men intet hjælper. Hvad skal jeg gøre ?

De bedste hilsner

Hans
Avatar billede timmeren Nybegynder
03. november 2006 - 11:06 #1
hmmm, kender ikke det program godt nok, men hvis det kun er det der gør det, hvorfor så ikke vælge et andet dvd fremviser program
Avatar billede hhrt Nybegynder
03. november 2006 - 22:27 #2
Det var måske en idé, hvis bare det virker med tv-kortet. Hvis du har et godt link til et andet fremviser program, ville jeg være taknemmelig.
M.v.h.

HH
Avatar billede timmeren Nybegynder
06. november 2006 - 09:14 #3
http://www.download.com/3120-2001_4-0-1-0.html?qt=dvd+home&author=&titlename=&desc=&dlcount=&daysback=&swlink=&gfiletype=&os=&li=49&dlsize=&ca=

søgte bare på www.download.com , og sagde det kun skulle være freeware , du kan jo lige se, ellers prøv at søge efter freeware på google.
Avatar billede hhrt Nybegynder
25. november 2007 - 09:41 #4
Lukker spørgsmål
HH