Avatar billede zneeker Nybegynder
05. september 2006 - 08:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Alcohol 120 %

Jeg har prøvet at installerer alcohol 120% på min nye computer, der er en 64bit. men får følgende meddelse under installationen:Æ
SPTD setup 1.25(C) 2004 secure Ltd.
This program will install SCSI Pass Through with kernel mode debuggers(SPTD) layer on your computer
WARNING - SPTD is not compatible with kernel mode debuggers (Softice, WinDBG etc)!
Please cansel setup if you plan to use kernel debugger on this machine.
Vil det sige jeg ikke kan bruge dette program på min computer.
Og hvis jeg kan kan skal man så have en patch. eller er der noget andet jeg kan gøre.
Avatar billede haverslev Novice
05. september 2006 - 08:41 #1
Er ikke sikker på, at Alcohold 120 understøtter det, men det gør Deamon Tools:
http://www.free-downloads.net/programs/Daemon_Tools_X64
Avatar billede nva Praktikant
05. september 2006 - 08:55 #2
Det burde ikke have nogen betydning for dig, da du højst sandsynligt ikke vil køre diverse debuggere alligevel - men om du kan installere selvom du ignorerer advarslen er ikke sikkert. Men prøv.
Avatar billede zneeker Nybegynder
05. september 2006 - 16:18 #3
Daemon toole understøtter This platfor is not supported skriver den..
Har kørt den på den måde som NVA skrev, og ser ud til at fungere. Mange tak for hjælpen :-) Svar tak :-)
Avatar billede nva Praktikant
05. september 2006 - 19:47 #4
Svar :-)