Avatar billede burningice Nybegynder
05. september 2006 - 03:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

NAS box der kan finde ud af det med Windows filrettigheder

Jeg har en opgave hvor jeg skal opsætte 6 NAS box der skal bruges til at gemme skolelevers "Roaming Profiles". Efter lang tids fejlsøgning viser det sig at de NAS-box jeg benytter mig af (en LanDrive) ikke helt kan finde ud af det med NTFS-filrettigheder og Windows kommer derfor med masser af fejl når jeg prøver at oprette en Profil-mappe.

1) Folder can not be created, command not supported
2) Can't set effective permissions on folder.

Jeg har derfor brug for en NAS-box, hvilken som helst, som der med 100% garanti kan bruges af Windows til at gemme Roaming Profiles på.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
05. september 2006 - 07:01 #1
Hvor meget må den koste? www.netapp.com er det bedste du kan købe!!! ;)
Avatar billede burningice Nybegynder
03. juli 2007 - 15:20 #2
ævs
Avatar billede snabeljan Nybegynder
03. juli 2007 - 15:31 #3
øhhh hvad??? Har du lukket spgm???