Avatar billede pinkweed Nybegynder
04. september 2006 - 22:17 Der er 2 kommentarer

Windows Movie Maker.

Hejsa Eksperten brugere:)

(Kunne ikke finde en bedre kategori)

Jeg sidder og leget lidt frem og tilbage med diverse film redigerings programmer. Da jeg kun bruger lovlige programmer, er jeg nød til at benytte mig af windows movie maker og fraps(betalt version).

Problemet er så bare at når jeg loader en movie stykke som er optaget med fraps ind i WMM så kan jeg sagtens redigere i det, men jeg kan ikke se noget af min video i WMM. Det virker som om jeg ikke har det codec der skal til, men det mærkelige er at hvis jeg åbner fraps filen i Windows Media Player, så kan jeg sagtens se filmen.

Håber på nogle svar og bud på bedre programmer (helst gratis) er selvfølgelig velkomne.

OS: Win Xp
CPU: Amd 3700+
Motherboard: ASUS
RAM: 1 gb 3200
Grafikkort: ASUS G-Force 7900 GTX 512 mb ram.

mvh. Martin Strøm
Avatar billede old-faithful Praktikant
04. september 2006 - 22:35 #1
Jeg ved ikke hvorfor de problemer opstår, men der findes andre gratis programmer til videoredigering som du kunne overveje at bruge: http://www.hollmen.dk/content/view/36/30/
Avatar billede pinkweed Nybegynder
05. september 2006 - 15:41 #2
Tak for siden. Men med ABC har jeg samme problem, den vil ikke vise noget i video området. Jeg er ved at gå agurk lige nu!!!!