Avatar billede 4b4 Nybegynder
03. september 2006 - 21:27 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

offline contacts selvom online

Jeg har et problem, da nogle af mine contacts vises som IKE ONLINE, selvom jeg sidder og chatter med vedkommende. Dvs. jeg ikke kan se om personen er online/offline.. og denne står hele tiden som offline.

Jeg har søgt lidt på google, men har ikke fundet noget svar/løsning på dette. Det har ikke været sådan hele tiden, da nogle af kontakterne har været vist som online før.. men pludselig ikke mere.

Nogle bud?
Avatar billede nicer Nybegynder
04. september 2006 - 10:43 #1
De folk du skriver med har MSN Live :D
Avatar billede 4b4 Nybegynder
04. september 2006 - 16:20 #2
ehh nej.. for jeg kan chatte med dem .. og de bruger IKKE live messenger (hvilket jeg gør nu da jeg troede det var fejlen)
Avatar billede nicer Nybegynder
05. september 2006 - 08:24 #3
Hvilken version af MSN har dine venner?
Avatar billede 4b4 Nybegynder
06. september 2006 - 16:09 #4
En af dem den gamle aldm. msn.. den anden msn live (den nye).. kun problemer med 2 personer
Avatar billede nicer Nybegynder
06. september 2006 - 21:44 #5
Prøv du selv at installere den nye og få din ene ven til også at få den nye og se om det løser problemet... har snakket med en ven om at det var en bug i tidligere versioner :/
Avatar billede 4b4 Nybegynder
08. december 2006 - 18:35 #6
lukker og slukker. fandt aldrig en løsning :(