Avatar billede peet49 Nybegynder
03. september 2006 - 16:02 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

http://www.eksperten.dk/spm/729842

Siden hvornår er det blevet lovligt, at give mere end 200 point i et spørgsmål?
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. september 2006 - 16:51 #1
Bliver du ved med at tærske langhalm på den historie.........

http://www.eksperten.dk/spm/729870
Avatar billede bredker Nybegynder
03. september 2006 - 16:54 #2
hvis du ikke har oplevet det , ( går ud fra det er den karma du har fået )så der der nogle hjernedøde barnerøve herinde der tror de kan tillade sig alt , nogle af dem giver dårlig karma fra en side af , selvom de ikke selv har deltaget i spm , de tror vel de kan få deres eget til at se bedre ud , ved at rakke andre ned

så glem bare de børnehavebørn , de er ikke værd at beskæftige sig med
Avatar billede bredker Nybegynder
03. september 2006 - 16:59 #3
john >> nogle går lidt op i de regler , og tror nu også det er godt nok , ellers vil det gå helt hen i været
der er lavet et regelsæt , så skal det også holdes , nu det er der , du har jo selv accepteret dem da du oprettede dig
personligt tager jeg det ikke så tungt , så længe folk opføre sig ordentligt , men det beratigere ikke til at bryde dem
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
03. september 2006 - 17:17 #4
Tingene er jo blever rettet, vidste egentlig godt det med de 200 point, men tænkte ikke lige over det i denne sammenhæng.
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. september 2006 - 18:30 #5
I må have mig tilgivet, har åbenbart et par dårlige dage.
Avatar billede bredker Nybegynder
03. september 2006 - 18:43 #6
ikke noget problem , det kan vi alle have
og dem der kender dig ( nok de fleste )ved hvor du står , og det er jo i den bedre ende