Avatar billede senik4u Nybegynder
03. september 2006 - 14:19 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Nemmeste måde at rengøre blækpatroner på

Findes der en sådan måde og er der nogen der kan hjælpe?
Avatar billede jps6kb Novice
03. september 2006 - 18:18 #1
Nu får jeg jo sikkert tæv af en masse teknikere og fagfolk, men jeg bruger altid en antistatisk renseklud. Sådan noget i stil med de der vådservietter man renser briller med :p Ellers, kunne jeg forestille mig, noget sprit på en fnugfri klud.
Avatar billede sir_plexus Nybegynder
03. september 2006 - 22:55 #2
Ja jeg plejer bare at tage et stykke køkkenrulle med sprit på og så gnide til der kommer blæk på på. Men jeg ved ikke om der er det bedste.
Avatar billede senik4u Nybegynder
04. september 2006 - 11:32 #3
Hmm Jeg vil lige påøve og se om det virker inden jeg smider om mig med poin hvis det er i orden?
Avatar billede senik4u Nybegynder
19. september 2006 - 00:59 #4
Der var ingen af de 2 forslag der virkede så jeg har sendt den til rep.
Avatar billede sir_plexus Nybegynder
19. september 2006 - 08:20 #5
Tror du ikke bare den skulle fyldes op?