Avatar billede l3kris Nybegynder
02. september 2006 - 18:15 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Støjsvag harddisk?

Hvem kan anbefale en støjsvag harddisk?

80GB eller 120GB.

Helst SATA-II.

Pris ikke det væsentlige, men skal være overkommelig.

Jeg er på jagt efter personlige erfaringer, ikke bare henvisninger til reviews.

Tak for hjælpen.
Avatar billede zeuzdk Nybegynder
02. september 2006 - 21:40 #1
Jeg vil anbefale en Seagate Barracuda 7200.7 120 GB. Jeg har selv 2 af dem og de er ganske støjsvage.
Vil du gå den ekstra mil for at få dem støjsvage så køb nogle vibrations dæmpende ophæng til dem.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
02. september 2006 - 21:56 #2
Hejsa

Jeg kan varmt anbefale Samsung, jeg bruger selv et par stykker af dem, og de siger absolut intet :-)

/Jan
Avatar billede l3kris Nybegynder
27. september 2006 - 14:19 #3
Jeg købte en af hver og må nok sige, at jeg foretrækker Samsung Spinpoint, så Seagaten røg retur. Jeg har allerede NoVibesIII.

Hvis lundorff lægger et svar, er der points.
Avatar billede lundorff-net Nybegynder
18. oktober 2006 - 23:24 #4
Samler ikke på point, tag dem bare selv :-)
Avatar billede l3kris Nybegynder
20. oktober 2006 - 09:50 #5
Flot indstilling. Hvad siger lundorff til point?
Avatar billede l3kris Nybegynder
15. februar 2008 - 14:10 #6
Nå, det ser jo ikke særlig kløgtigt ud, at jeg spørger Lundorff, om han vil have points, når han lige har sagt nej tak. Det var jo zeuzdk, jeg ville spørge. Anywho, jeg snupper dem selv, da jeg nok hellere må se at lukke her.