Avatar billede pegazuz Mester
02. september 2006 - 17:30 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvilken messenger til gmail?

Jeg har lige taget gmail i brug. Det lader ikke til at jeg kan bruge gmail adresse til msn messenger. Hvilken messenger service kan bruges istedet?
Avatar billede skamf Nybegynder
02. september 2006 - 18:23 #1
Normal kan man da godt , men ellers opret en hot msn.com eller hotmail
Avatar billede skamf Nybegynder
02. september 2006 - 18:24 #2
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. september 2006 - 08:45 #4
Har du hentet den nyeste version?? Lige umiddelbart er det lang tid siden der sidst er blevet udviklet på det, så mon ikke det samme er sket igen:

17 Sep 2005 update: Google restructured the Gmail login procedures again and previous versions of the tool fail to log in. The new version also adds the ability to double-click to launch files and FileOpen dialog support.
Please be aware that support for this tool may suspend at any time if Google decides to block its use.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
03. september 2006 - 08:47 #5
sorry my fault.....

Forkert spørgsmål jeg fik skrevet i.
Avatar billede pegazuz Mester
03. september 2006 - 10:42 #6
Jeg havde håbet på, at jeg kun skulle holde på een adresse. Men det lader til, at nok skal beholde min hotmail til messenger og bruge gmail til mails.

Kan det virkelig være rigtigt, at google ikke har en tilsvarende applikation a la messenger?
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. september 2006 - 10:44 #7
gmail har indbygget chatprogram - men kan ikke lige se at det er det spurgte efter oprindeligt?
Avatar billede pegazuz Mester
03. september 2006 - 10:54 #8
jeg kunne godt tænke mig at kunne bruge min gmail og samtidig have messenger kontakt til mine gamle hotmail kontakter. I dag bruger alle jo messenger og ikke gmail chat, som jeg ser det.
Avatar billede mtj111 Novice
23. september 2006 - 20:27 #9
Jeg mener at der skulle være en omvej, til at bruge en gmail til MSN Messenger:
Download en "gammel" MSN Messenger (f.eks. 7.5), og følg "opret ny konto"-guiden, hvor du siger til den, at du allerede har en email du vil bruge.
Efter at have fuldført, burde du kunne afinstallere MSN 7.5, og logge ind på Live Messenger...

Michael
Avatar billede nva Praktikant
23. september 2006 - 20:37 #10
Mener da godt du kan bruge gmail til msn https://accountservices.passport.net/ppnetworkhome.srf?lc=1030 den skal bare tilmeldes.
Avatar billede mtj111 Novice
23. september 2006 - 20:54 #11
Nårh ja... ;-)
MSN Messenger 7.5 gør det samme, men det er jo lidt besværligere at installere det... :-)
Avatar billede nva Praktikant
25. september 2006 - 08:25 #12
Respons?
Avatar billede pegazuz Mester
04. november 2006 - 15:11 #13
Undskyld den lange respons tid. Jeg har sidenhen besluttet mig til at beholde både hotmail og gmail. Hotmail til junk og andre steder hvor man skal tilmelde en adresse og gmail til personlige mails.

Tak for det.