Avatar billede leneogjesper Nybegynder
02. september 2006 - 14:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

computer vil ikke starte

hey...

Har en computer som ikke vil starte.. Den får strøm, der er lys i bundkortet, men når der startes kommer der lys i kabinettet og blæserne kører i ½ sekund... derefter går alt ud... PSU er forsøgt skiftet... Samme fejl med en anden PSU...

Nogen der kan løse dette problem?
Avatar billede peet49 Nybegynder
02. september 2006 - 15:55 #1
Nyt bundkort.
Avatar billede drgonzo Praktikant
02. september 2006 - 17:25 #2
enig :)
Avatar billede leneogjesper Nybegynder
03. september 2006 - 17:58 #3
Fejlen løst... En skrue i bundkortet var strammet for hårdt og skabte kontakt mellem bundkort og kabinet
Avatar billede peet49 Nybegynder
03. september 2006 - 18:15 #4
Det har ikke noget med skruen, at gøre, men kortet kan have sat skævt. Hvor skruerne skal sidde, er der ikke noget, der ikke kan tåle en kortslutning.