Avatar billede danieru Nybegynder
01. september 2006 - 20:28 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webcam som ''eye toy'"

Hejsa eksperter!
Jeg er på jagt efter en afløser til http://www.ovogame.com/ - da jeg ikke har mere spiltid tilbage der i (hvilket er ret træls)
og synes det er lidt i overkanten at betale 350,- for fuldt spil..

Nogle der kender noget lign. ?
HELST FREEWARE!

/ Danieru
Avatar billede -unknown- Nybegynder
01. september 2006 - 21:22 #1
De fleste programmer med indstillet "trial" tid er ikke så intelligente. Hvis du er ligeglad med datoen, så kan du bare gå 1 år tilbage i tiden, virker i de fleste tilfælde :)
Avatar billede danieru Nybegynder
02. september 2006 - 11:15 #2
Hvordan skulle den forståes? :b
Avatar billede -unknown- Nybegynder
02. september 2006 - 15:00 #3
Altså på nogen af de programmer hvor du kun kan bruge det i et bestemt stykke tid, der kan du snyde det ved at sætte din "egen" dato 1 år tilbage i tiden, det giver dig 1 år mere at bruge programmet i.

Du gør det ved at dobbeltklikke på "uret" nederst i højre hjørne.

Ved dog ikke om det virker med dette program, men det gør det ved de fleste.
Avatar billede danieru Nybegynder
02. september 2006 - 21:29 #4
Hæhæ, klassisk metode, men den virker desværre ikke her til.

Men ar også mere på jagt efter andre spil hvor man selv "deltager" i
Avatar billede danieru Nybegynder
03. september 2006 - 09:51 #5
Lukket.