Avatar billede plastiq Nybegynder
01. september 2006 - 09:11 Der er 2 kommentarer

Netgear RangeMax

Hej

Jeg står og skal investere i en ny trådløs router/switch og har kigget på Netgears RangeMax model. Jeg har dog opdaget at den har fået ret dårlig kritik på bla. edbpriser.dk.
Er der nogen som kunne gi et godt råd i den retning eller som måske selv har investeret i den vil jeg meget gerne høre fra jer
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. september 2006 - 09:23 #1
lad være med at investere i noget der understøtter 802.11n, da denne standart ikke er endelig fastlagt kan du risikere at investere i noget der aldrig kommer til at virke med den nye standart. Det vil god stadig virke med 802.11b/g hvis dette er understøttet.

Grunden er at 802.11n standarten endnu ikke er fastlagt og ændringer i den endelige standart kan gør at fremtidigt udstyr ikke kan med nutidigt udstyr. (fremtiden er her om 6 måneder)
Avatar billede plastiq Nybegynder
01. september 2006 - 22:15 #2
Okay jamen det var da en klar besked:)
Send mig lige et svar...