Avatar billede pexus Nybegynder
31. august 2006 - 20:33 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skærmhjælp/LG L203WT

Hejsa.

Jeg har lige været ude og erhverve mig en LG 20" LG203WT Flatron skærm.

Problemet er bare når jeg sætter det i med vga kabel skriver den følgende fejlmeddelelse:

ANALOG
OUT OF RANGE
74,9kHz/60Hz

Den starter med windows opstart men går i sort bagefter med fejlmeddelelsen.

Jeg har sat den til et Geforce FX 5200 kort og jeg har ikke en dvi udgang.

Er der nogen der kan hjælpe mig med at udbedre problemet?.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
31. august 2006 - 20:39 #1
tyder på at forige skærm har kørt i et frekvensniveau der ikke understøttes af din nye skærm...
Avatar billede pexus Nybegynder
31. august 2006 - 20:44 #2
Skal jeg sætte den til 75Hz og derefter sætte den nye til?.
Avatar billede psycosoft-funware Nybegynder
31. august 2006 - 20:48 #3
brug din gamle skærm til at sætte opløsningen ned til 1024x768 og 60 hz, derefter sæt din nye skærm til,  det skulle hjælpe :)
Avatar billede pexus Nybegynder
31. august 2006 - 21:15 #4
ja det hjælper også, men jeg kan stadig ikke sætte den til 1680x1050, men kun 1600x1000. Nogen ideer og hjælp til en driver evt?. Har kigget på lg's hjemmeside, men der er ikke meget hjælp at hente. Det er en demo skærm jeg har købt, så der er ingen med.
Avatar billede pexus Nybegynder
22. september 2006 - 14:55 #5
Hvis du ikke vil have de der points, suger jeg dem bare tilbage...