Avatar billede osvo Nybegynder
31. august 2006 - 19:08 Der er 7 kommentarer

Licwic DLL

Tja, måske er det ikke det rigtige sted at oprette spørgsmålet, men ved nedlukning af computeren, kommer denne meddelelse: "Licwic DLL kunne ikke initialiseres, fordi programmet er ved at lukke ned. Det er sådan set fint nok, men hvad hunden er det for noget? snavs eller?

Glæder mig til at høre fra Jer. Hilsen Ove.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. august 2006 - 20:26 #1
den hedder ikke Licwiz ?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
31. august 2006 - 20:33 #2
'hvis' den hedder Licwiz. så vil jeg gætte på du har Norman antivirus installeret?. hvis ja, så prøv at reinstaller det :). hvis ikke så skriv :)
Avatar billede osvo Nybegynder
31. august 2006 - 21:36 #3
Hej mcgoat, jo, jeg tror du har ret i at den hedder LicwiZ, jeg vil prøve at reinstalere, men er lidt presset tidsmæssigt, så der går nok et par dage eller tre! Men jeg troede at Norman antivirus var så genial at det "reparerer" sig selv, ved hjælp af opsateringer?
Foreløbig tak, Ove.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
01. september 2006 - 09:08 #4
har læst at mange har haft samme fejl med "Licwiz", hvor det var Norman antivirus der var skyld i det. og ja. den burde vel fixe sig selv. men du ved. computere. de kan lave nogle underlige ting engang imellem :P
Avatar billede mcgoat Nybegynder
19. september 2006 - 11:48 #5
fik du fixet det?
Avatar billede osvo Nybegynder
21. september 2006 - 17:58 #6
tak, fik reinstaleret og nu kører det ok. send svar og du får point.
Avatar billede mcgoat Nybegynder
10. oktober 2006 - 12:55 #7
:)