Avatar billede Slettet bruger
30. august 2006 - 19:23 Der er 2 kommentarer

Mp800 fejlkode 2,178,0

Når jeg forsøger at scanne, får jeg fejlkode 2,178,0 eller 2,155,0 alt efter om jeg scanner med "scanner driver" eller "scan foto/dokument" i mp-navigator 2.0

Jeg har prøvet med ny windows installation, nyeste drivere, andet kabel, og på en anden pc, men altid det samme. Er det min scanner der skal byttes, eller er der nogen af jer der har prøvet det samme?
Avatar billede junl Nybegynder
31. august 2006 - 13:39 #1
Hvad er de præcise fejlmeddelser? Er det bare fejlkode bla. bla - eller står der mere? Med MP800 mener du så denne her http://www.canon.dk/For_Home/Product_Finder/Multifunctionals/Multifunctionals/PIXMA_MP800/

og i så fald kan du så godt printe?
Avatar billede Slettet bruger
31. august 2006 - 16:59 #2
Det er den printer/scanner, og jeg kan godt printe, jeg kan også godt kopiere.

min fejlmeddelelse er: Cannot scan for these reasons:
                      - the original may not be set correctly
                      - the protective sheet may not be put in place
                      - the lock switch may not be realesed
                      - the lamp may not be warmed up
                      (it needs a few minuttes for adjusting lamp on low temperature)

              scanner driver will be closed

              code 2,178,0

Men jeg har prøvet det hele, og den har jo virket fint før hen.