Avatar billede jensoest Nybegynder
30. august 2006 - 14:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Always on top

Hej

Jeg har et problem med, at ikke-maksimerede vinduer i min Windows XP MCE automatisk går i baggrunden, hvis jeg ikke lynhurtigt når at få musemakøren indenfor vinduets ramme. Det er efterhånden ret frustrende, og jeg har ikke umiddelbart kunne finde hjælp til dette problem. Det skyldes formentligt, at jeg ikke ved, hvad jeg skal søge på.

Jeg håber, at der en som har en løsning.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
30. august 2006 - 15:53 #1
Der findes et lille program der hedder Powermenu, som lægger sig i bundlinien. Med det kan man få et vindue til at blive on top
Det kan downloades herfra  http://www.veridicus.com/tummy/programming/powermenu/

Prøv og se om det er noget du kan bruge
Avatar billede jensoest Nybegynder
30. august 2006 - 16:06 #2
Det er ikke det, jeg søger. Jeg ønsker bare at slå et eller andet fra i Windows, så jeg undgår, at ikke-maksimerede vinduer forsvinder bag maksimerede vinduer.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
30. august 2006 - 21:06 #3
Jamen du må da meget undskylde at jeg ikke lige havde forstået dit spørgsmål som du havde forventet, men er det baggrund nok til at give mig en dårlig karma. Det er da fuldstændig ude af proportioner. At du stiller et simpelt spørgsmål og jeg lægger en kommentar på det, du kunne da bare have sagt ingen interesse og så ikke videre. Jeg har squ da ikke fornærmet dig, for så kunne jeg da forstå det, men så ved jeg da hvor jeg har dig.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
30. august 2006 - 21:10 #4
Men det måske misundelse. Hvad med at lære lidt mere om hvordan livet er her på eksperten.
Avatar billede jensoest Nybegynder
30. august 2006 - 21:23 #5
Undskyld, men jeg havde bestemt ikke til hensigt at fornærme dig. Jeg kan måske godt se, at mit svar kunne være skrevet lidt mere venligt, nu hvor jeg læser det igennem igen, men at det skulle være helt ude af proportioner, kan jeg ikke forstå. Hvad mener du for iøvrigt med at jeg skulle have givet dig en dårlig karma?
Avatar billede jensoest Nybegynder
30. august 2006 - 21:30 #6
Igen må jeg undskylde. Jeg har først lige fundet ud af karma-systemet på denne side, så derfor er den formentligt automatisk nul, når jeg svarer. Hvordan ændrer jeg det?
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
30. august 2006 - 21:34 #7
Du kan ikke ændre noget som helstmen jeg, men jeg vil foreslå dig at læse disse to skrivelser

Vejledning til nye brugere af Eksperten.dk  www.expfaq.dk  og
Reglement for Eksperten.dk under menupunkt Info-regler.

Læs dem grundigt og ret dig efter dem.
Avatar billede jensoest Nybegynder
30. august 2006 - 21:55 #8
Jeg har benyttet mig af Eksperten i flere år og har aldrig haft problemer herinde før. Ingen har været sure på mig før - tværtimod, og jeg kan vitterligt ikke se, at jeg direkte skulle have overtrådt reglerne gennem fremførsel af dette sprøgsmål. Jeg beklager, at min kommentar virker fornærmende på dig, men som sagt var det ikke hensigten. Nogle gange skriver man noget, som kan opfattes på forskellige måder. Det er åbenbart tilfældet her.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
30. august 2006 - 22:00 #9
Det var ikke din kommentar men din dårlige karma til mig som er fuldstændig unødvændig.
Avatar billede jensoest Nybegynder
30. august 2006 - 22:06 #10
Jeg har aldrig brugt karma-systemet, så hvordan kan have givet dig dårlig karma? I reglerne står der, at man kàn bruge karma-systemet, men ikke at man skál bruge det.
Avatar billede jann-jensen Nybegynder
30. august 2006 - 22:10 #11
Hvordan du har gjort det ved jeg ikke men det står sort på hvidt endda med henvisning til dette spørgsmål, så jeg må vel gå ud fra at det er dig der har lagt den karma ind på på mig. Men jeg gider ikke tærske mere langhalm på det her. Nu har jeg fået luft for min harme og så er det slut. godnat.
Avatar billede bredker Nybegynder
16. september 2006 - 06:28 #12
Avatar billede jensoest Nybegynder
16. september 2006 - 12:22 #13
Afsluttes