Avatar billede groogee Nybegynder
29. august 2006 - 22:19 Der er 6 kommentarer

Installation af Media Center Edition

Hej...
Jeg har fået fat i en update fra XP til MCE. Men under installationen beder den mig om at sætte CD2 i. Denne har jeg jo tydeligvis ikke da det hele er .iso eller .nrg filer! Jeg har prøvet at mounte den anden fil (altså nrg filen) men det hjælper ikke. I read-me står der at jeg skal brænde image filen med NERO og så boote derfra.. Mit problem er bare at jeg ikke kan se noget på min skærm før windows er startet. Altså ligemeget hvad jeg prøver at boote med.

HJÆLP! :-S

Mvh Martin
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. august 2006 - 22:30 #1
Har du sat cdrom/dvd til at være 1st bootdevice i BIOS?
Avatar billede groogee Nybegynder
29. august 2006 - 22:34 #2
Jeg kan overhovedet ikke se noget når jeg booter... hvis jeg tænder min pc, ser jeg først noget på skærmen idet windows starter.
Avatar billede groogee Nybegynder
30. august 2006 - 07:19 #3
Kan I hjælpe mig?
Avatar billede zenze Nybegynder
30. august 2006 - 17:06 #4
Du skal trykke på DELETE tasten (evt. F2 for Intel mainboard) så snart den starter op. Bare bliv ved med at "pumpe" tasten.
Avatar billede zenze Nybegynder
30. august 2006 - 17:09 #5
Følg så Johns anvisning. Kan være at du skal ændre den måde din PC booter. Står den til RAPID BOOT - SHOW LOGO eller hvad?
Avatar billede groogee Nybegynder
16. oktober 2006 - 12:24 #6
Jeg skiftede skærm..det hjalp... :) Tak.