Avatar billede psman Nybegynder
28. august 2006 - 21:59 Der er 12 kommentarer

Skifte computer

Jeg vil gerne skifte computer, og have alle mine vigtige word.doc, links og acrobat filer over til den nye, men uden at jeg får alt snavset med fra den 6 år gamle com, hvor der er meget spyware m.m på. Er det bedste at købe en brænder og koble den til den gamle og brænde min vigtige filer over på cd´rommer og så overføre dem til den nye. Eller ligge dem ud på nettet når jeg engang kan komme online igen?

mvh
Avatar billede kalckar Nybegynder
28. august 2006 - 23:01 #1
Hvis den gamle com har USB-indgang, vil jeg klart vælge at skaffe en USB-key. De koster ingen penge og er gode til netop det du efterspørger. Du kan sidde i ro og mag og flytte dine filer.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
29. august 2006 - 05:54 #2
Med en firewall og antivirus på den nye kan du koble dem i netværk, uden at det skulle give nogle problemer! Det vil være meget hurtigere end at flytte alle dine ting med USB eller CD'er.
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 05:56 #3
du kan bare flytte brænderen fra den nye over midlertidigt , og brænde filerne på en cd
men først går du på http://www.spywarefri.dk/forum/og får renset den gamle for alt snavs , ellers kommer det bare med på den nye maskine ( de er spesialister i at rense for snavs )
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 05:56 #4
Avatar billede fromsej Praktikant
29. august 2006 - 16:33 #5
Ellers må vi jo lave en undermenu der hedder "og" *LOL*
Avatar billede bredker Nybegynder
29. august 2006 - 17:46 #6
*G*
Avatar billede psman Nybegynder
29. august 2006 - 20:32 #7
Tak for inputene jeg vil finde ud af hvad den rigtig løsning er!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. september 2006 - 14:38 #8
PSMAN>> Husk at lukke dine gamle spørgsmål og husk at få en lovlig Windows version med til din nye PC.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
01. september 2006 - 14:39 #9
PSMAN>> Lige en subnote. Du har haft spyware mange gange (når man kikker på dine spørgsmål) overvej at installere antivirus. www.avast.com har en dejlig gratis udgave.
01. september 2006 - 15:05 #10
Avatar billede psman Nybegynder
02. september 2006 - 14:38 #11
tak for det, hvordan lukker man et spørgsmål?
Avatar billede bredker Nybegynder
02. september 2006 - 14:47 #12
bed den der er kommet med det rigtige svar om at lægge det som svar , så får du mulighed får at acceptere det