Avatar billede loechte Nybegynder
28. august 2006 - 20:37 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Oscommerce hjælp?!

Har netop installeret os-commerce på mit webhotel. Skal nu igang med at installere, men når jeg forsøger at åbne webhotel.dk/catalog/install - får jeg ad vide jeg ikke har rettigheder til at se denne.

Jeg mener at kunne regne ud at årsagen skal findes på mit webhotel, skal jeg aktivere en bestemt mappevisning eller kan jeg simpelthen bare ikke køre php over dette hotel (Web 10)?

Årsagen til at jeg ikke køber en webshop er simpelthen at det er så små og uavancerede datafunktioner der skal anvendes.

Jeg skal bare tilbyde en lille gruppe kunder en overskuelig måde at afgive deres ordre på - så hvis der er andre interessante muligheder, hører jeg gerne om det!
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 20:53 #1
Det er jo anpå om du ligger på deres Unix eller Windows løsning
Avatar billede loechte Nybegynder
28. august 2006 - 20:58 #2
Deres windowsløsning..
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 20:59 #3
Så har du ikke PHP
Avatar billede loechte Nybegynder
28. august 2006 - 21:01 #4
Okay.. lidt en skam, men vælger jeg deres unix løsning er det inklusiv?
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 21:02 #5
Ja, så har du PHP
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 21:03 #6
Eller hvis du kan lave om på din DNS kan du vælge et extra Webhotel med PHP hos fx. en anden udbyder ?
Avatar billede loechte Nybegynder
28. august 2006 - 21:05 #7
Det kræver nok lidt nærmere forklaring :)
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 21:06 #8
Du kan vælge at beholde det Webhotel som du har nu hos Web10 og oprette et Webhotel hos fx. Web2U.dk og pege shop.domæne.dk ned til os og så lave Webshop delen der.
Avatar billede loechte Nybegynder
28. august 2006 - 21:07 #9
Okay.. Det måske attraktivt, er web2u.dk -altså jer, billige med serverplads?
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 21:09 #10
Avatar billede loechte Nybegynder
28. august 2006 - 21:09 #11
Alletiders. Smid lige et svar, og tak for hjælpen!
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 21:10 #12
Springer over
Avatar billede leif Seniormester
28. august 2006 - 21:11 #13
Kontakt mig på MSN hvis jeg skal hjælpe med DNS opsætningen
Avatar billede loechte Nybegynder
23. november 2006 - 21:22 #14
Lukker